Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ως το τέλος του έτους η γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο


Για το τέλος του έτους παρέπεμψε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμανιού στο Ικόνιο (Πειραιά) με το Θριάσιο και, κατ’ επέκταση, με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο κ. Χατζηδάκης, ο οποίος τον περασμένο Αύγουστου είχε πει ότι η γραμμή θα ήταν έτοιμη τον Νοέμβριο, κατά την ομιλία του στην Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης για τον προϋπολογισμό, σημείωσε ότι πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει δύναμη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα αλλάξει την εικόνα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές στη χώρα μας. 

Πρόκειται για ένα έργο που είναι τουλάχιστον απαραίτητο προκειμένου να προχωρήσει η υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Cosco η οποία θα αφορά στην συνεργασία των δύο εταιρειών για την μεταφορά κοντέινερ από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη. 

Μεγάλο ενδιαφέρον για το έργο και από Cosco 

Μάλιστα χαρακτηριστικό το κοινού ενδιαφέροντος που υπάρχει για την γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο είναι το γεγονός ότι πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θ. Ζηλιασκόπουλος επιθεώρησε τα έργα που εκτελούνται στη γραμμή από κοινού με τον Τ. Βαμβακίδη, εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ, θυγατρικής της Cosco που διαχειρίζεται τον προβλήτα II.



Η σύνδεση του Θριάσιου Πεδίου με το λιμάνι θεωρείται ότι θα απογειώσει τον εμπορευματικό τομέα του λιμανιού, με τις ευεργετικές επιδράσεις να τις μοιράζονται εξίσου τόσο ο ΟΛΠ όσο και η Cosco, η οποία διαχειρίζεται τον προβλήτα II και σύντομα αναμένει να ξεκινήσει και την λειτουργία του προβλήτα III. 

«Κλειδί» για εμπορευματικό 

Η λειτουργία της γραμμής Ικόνιο – Θριάσιο, πέρα από την άμεση ενίσχυση στις εμπορευματικές μεταφορές, αναμένεται ότι θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις προκειμένου να προχωρήσει εκ νέου η δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο, για το οποίο οι επανειλημμένες προσπάθειες έχουν αποτύχει. 

Η σιδηροδρομική γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο, που υλοποιείται με μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και υπερβάσεις στο κόστος, προορίζεται αποκλειστικά για εμπορική και όχι επιβατική χρήση, έχει μήκος 17 χλμ. Με τη λειτουργία της θα δώσει διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας στο λιμάνι του Πειραιά. Εμπορεύματα που φτάνουν στην Ελλάδα μέσω των θαλάσσιων οδών θα μπορούν να προωθούνται στους τελικούς προορισμούς τους, εντός και εκτός Ελλάδας, με τρένο. Επίσης ελληνικά προϊόντα θα μπορούν να διοχετεύονται με τρένο στον λιμένα Πειραιά για εξαγωγή ή για προώθηση στη νησιωτική Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών. 

Στην Ελλάδα οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές κατέχουν εξαιρετικά χαμηλό μερίδιο στο σύνολο των μεταφερόμενων εμπορευμάτων. Κατά κύριο λόγο οι μεταφορές εμπορευμάτων πραγματοποιούνται οδικώς, με αποτέλεσμα να είναι μεγαλύτερο το οικονομικό κόστος και η περιβαλλοντική επιβάρυνση. 

Αύριο η δημοπράτηση των υπολειπόμενων εργασιών στο Τιθορέα – Δομοκός 

Εν τω μεταξύ για αύριο Τρίτη έχει επαναπρογραμματιστεί από την ΕΡΓΟΣΕ η δημοπράτηση του έργου που αφορά στην κατασκευή όλων των υπολειπόμενων εργασιών στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός με προϋπολογισμό 415 εκατομμύρια ευρώ, πλην ΦΠΑ. Η δημοπράτηση του έργου επρόκειτο να γίνει τον προηγούμενο μήνα ωστόσο μετατέθηκε λόγω της απεργίας των μηχανικών. 

Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου πρόκειται να ολοκληρωθούν οι υπολειπόμενες εργασίες υποδομής και κτιριακών εγκαταστάσεων, επιδομής, Η/Μ εγκαταστάσεων, σηματοδότησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται από την διακήρυξη σε τριάντα δύο (32) ημερολογιακούς μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αυτό σημαίνει ότι, αν τα έργα ξεκινήσουν στις αρχές του 2013, εφόσον βέβαια ο διαγωνισμός εξελιχθεί ομαλά χωρίς καθυστερήσεις και ενστάσεις, τότε το έργο στο σύνολό του θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015. Το ίδιο χρονικό διάστημα αναμένεται ότι θα είναι έτοιμα και τα υπόλοιπα σιδηροδρομικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη ολοκληρώνοντας στο σύνολό της τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου