Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Mελέτη για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Ανατολική Πελοπόννησο

Ειδική επιστημονική ομάδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιήσει στο αμέσως προσεχές διάστημα, διερεύνηση των συγκοινωνιακών, πληθυσμιακών και οικονομικοτεχνικών δεδομένων της ευρύτερης περιοχής της ανατολικής Πελοποννήσου στην οποία διέρχεται η σιδηροδρομική γραμμή, προκειμένου με βάση τα αποτελέσματα που θα εξαχθούν να εξεταστεί το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας της γραμμής, με γνώμονα τη βιωσιμότητά της, αλλά και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, καθώς και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.




Αυτό επισημαίνεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον δήμο Ναυπλιέων, σε απάντηση αιτήματος του δήμου, για επαναλειτουργία της γραμμής Ναύπλιο- Κόρινθος- Αθήνα και επιστροφή.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνει πως τα αποτελέσματα της μελέτης θα κοινοποιηθούν και στον δήμο Ναυπλιέων, ζητώντας από μέρους του να τα αξιολογήσει.

1 σχόλιο:

  1. Οι χρόνοι διαδρομών Ναυπλίου-Αθήνας και Τρίπολης-Αθήνας, μετά την αύξηση των ταχυτήτων το 2009, ήταν μικρότεροι των ΚΤΕΛ. Η ανταπόκριση στην Κόρινθο με τον Προαστιακό, έδινε τη δυνατότητα γρήγορης προσπέλασης στο Κέντρο της Αθήνας και μέσω μετρό και ηλεκτρικού. Οι αναταποκρίσεις στην Κόρινθο έπρεπε να είναι κάθε 2-3 ώρες προς Ναύπλιο και 3 ημερησίως για Τρίπολη, σε λογικές ώρες. Οι αναγκαστικές μετακινήσεις των Railbus από και προς την Τρίπολη για διανυκτέρευση, επειδή δεν έβαζαν φύλακα στο Ναύπλιο, επιβάρυνε τη γραμμή με νεκρά χιλιόμετρα και άδειες διαδρομές, που όμως προσμετρούνταν στα τακτικά δρομολίγια και μείωναν την συνολική πληρότητα. Περίμενε κανείς τραίνο στις τέσσερις τα χαράματα να πάρει ψυχή από Τρίπολη για Αθήνα; Αν ναι να πάει στο γιατρό επειγόντως. Το πλέγμα δεν εξυπηρετούσε αυθημερόν μετάβαση και επιστροφή από Αθήνα στην Τρίπολη, σε λογικές ώρες. Τα δρομολόγια που προηγήθηκαν, με χρόνους μεγαλύτερους της προ ανακαίνισης περιόδου, δυσφήμισαν και απαξίωσαν το τραίνο στην περιοχή. Τα τραίνα Κορίνθου-Ναυπλίου, αλλά και Κορίνθου-Τρίπολης, έπρεπε να μπούν σε ώρες που να εξυπηρετούν το κοινό και όχι τον ΟΣΕ και το προσωπικό του. Με κάτι τέτοια οι Άθλιοι (Ρ και ΤΣ) έκοψαν τα δρομολόγια προς δόξαν του Εθνικού Εργολάβου και κάποιων πανηλιθίων παραγόντων της περιοχής. Τώρα με τη βενζίνη στο 1,60-1,90 είδαν τι πάθανε και το ξαναθυμήθηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή