Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ- Σιδηροδρομικών
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

 ο ΟΣΕ (και οι σιδηροδρομικοί) είναι οι πλέον συκοφαντημένοι από όλες τις εταιρείες του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα και πολλοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι, ο ΟΣΕ και οι σιδηροδρομικοί ευθύνονται για τη δεινή οικονομική θέση της επιχείρησης και της χώρας.
 Αυτή η επιχείρηση κατασυκοφάντησης δεν είναι τυχαία. Εξυφάνθηκε στα πλαίσια διάλυσης της επιχείρησης με στόχο την ιδιωτικοποίηση της. Σχέδιο που υποστηρίχθηκε από όλες τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.
Τόσο στα μνημόνια που υπογράφηκαν όσο και στα μεσοπρόθεσμα, ο ΟΣΕ και οι σιδηροδρομικοί είχαν την τιμητική τους, αφού σε αυτά, σε ότι αφορά το προσωπικό προβλέπεται η απόλυση τους, ενώ σε ότι αφορά την επιχείρηση προβλέπονται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ξεπούλημα της τεράστιας ακίνητης περιουσίας, η ιδιωτικοποίηση της επισκευής του τροχαίου υλικού κ.α.
 Στην ιδιωτικοποίηση της επισκευής του τροχαίου υλικού αποβλέπει κυρίως, η επίσκεψη εκπροσώπων των Ρωσικών σιδηροδρόμων στα συγκροτήματα του ΟΣΕ.
 Για μια φορά ακόμη η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ), εν κρυπτώ επεξεργάζεται σχέδια ιδιωτικοποίησης αδιαφορώντας τόσο για το δημόσιο συμφέρον όσο και για την τύχη του σιδηροδρόμου. Ρωτάμε την κυβέρνηση:
 1.- Οι εκπρόσωποι των Ρωσικών σιδηροδρόμων, θέλουν να μεταφέρουν εμπορεύματα από τα ελληνικά λιμάνια και εξετάζουν την κατάσταση των υποδομών ή θέλουν να αγοράσουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο; 
2.- Προτίθεται να κάνει την Ελλάδα την πρώτη χώρα παγκοσμίως, χωρίς κρατική σιδηροδρομική εταιρεία αλλά και χωρίς σιδηροδρομική υποδομή; 
3.- Προτίθεται να ξεπουλήσει το φιλέτο της σιδηροδρομικής υποδομής, τώρα που αξιοποιούνται οι εμπορικοί διάδρομοι Χ20 και Χ22 από Αθήνα σε Βιέννη και Δρέσδη αλλά και ο ταχύτατος διάδρομος Κων/πολη – Γευγελή – Μόναχο;
 4.- Τι σχέση μπορεί να έχει το Ρωσικό ενδιαφέρον για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο με τη χρηματοδότηση των Ρώσων (1 δις €) για τον εκσυγχρονισμό των Σερβικών σιδηροδρόμων σε τροχαίο υλικό; 

Για όλα αυτά αλλά και όχι μόνο, καλούμε τους σιδηροδρομικούς σε αγωνιστική επαγρύπνηση. 

ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ/ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου