Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Εξέλιξη "Προ των ιστορικών του ευθυνών το Συνδικαλιστικό κίνημα στον χώρο μας "

Συνάδελφοι , συναδέλφισες

επικοινωνούμε μαζί σας για να ενημερώσουμε για τις τελευταίες εξελίξεις που θέτουν το συνδικαλιστικό κίνημα στον χώρο μας , προ των ιστορικών ευθυνών του.

Από την 1η Γενάρη , όλοι οι σιδηροδρομικοί εντάσσονται στο ενιαίο μισθολόγιο με τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας να καταργούνται οριστικά .Νέες μειώσεις (εως και 25 %) στις τακτικές αποδοχές είναι προ των πυλών , ενώ μειώνονται δραματικά και οι αποζημιώσεις στις δευτερεύουσες (νυχτερινά – υπερωρίες – εξαιρέσιμες ) , αποζημιώσεις που αποτελούσαν

εισόδημα για τους μηχανοδηγούς , εξαιτίας της επικίνδυνης όμως εντατικοποίησης της εργασίας μας  λόγω της έλλειψης προσωπικού (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην έλξη οφείλονται παραπάνω από  3600 ρεπό και 3000 μέρες άδειας). Προβλέποντας αυτό που ερχόταν  -ήδη από τον προηγούμενο Σεπτέμβρη- είχαμε προτείνει στην ΠΕΠΕ , την πραγματοποίηση ΑΜΕΣΩΝ ενεργειών για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Δυστυχώς το αίτημα δεν έγινε αποδεκτό , με το σωματείο μας να κοινοποιεί απλά μια ανακοίνωση προς την …ΠΟΣ καλώντας την να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες.

Την ΠΟΣ , που τον Μάρτη του 2011 με την υπογραφή της νομιμοποίησε την πολιτική των μνημονίων  και που τον περασμένο Νοέμβρη δεν κατήγγειλε ως όφειλε την μονομερή κατάργηση της υπογεγραμμένης ΣΣΕ πριν αυτή λήξει και τυπικά . Κατάργηση που επέφερε νέες μειώσεις στις τακτικές αποδοχές των μηχανοδηγών. Ακολούθησε η άκαρπη προσπάθεια για εξαίρεση από τις διατάξεις του Ν. 4024 και μετά η απόλυτη σιωπή.  Αποτέλεσμα της παρελκυστικής πολιτικής της ευρείας πλειοψηφίας  της ΠΟΣ είναι σήμερα οι σιδηροδρομικοί και ιδιαίτερα ο κλάδος μας να αντιμετωπίζουν από μειονεκτική θέση άμυνας  νέες μειώσεις.

Ωστόσο και οι τοποθετήσεις συγκεκριμένων συνδικαλιστών στην τότε  πρόταση μας ήταν προκλητικές αφού αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν κ δεν θέλουν να αντιδράσουν.

Προσπάθησαν και προσπαθούν ακόμα να μας (και να σας ) πείσουν ότι η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης από την ΠΕΠΕ είναι αποτέλεσμα καταστατικών διαδικασιών αγνοώντας ότι στην πραγματικότητα είναι προϊόν διαπραγμάτευσης μεταξύ συμβαλλόμενων μερών.

Και ιδιαίτερα αποτέλεσμα συνδικαλιστικής πίεσης.

Την ίδια ώρα και έπειτα από πρόταση μας , πραγματοποιήθηκαν συνελεύσεις στα μεγάλα μηχανοστάσια . Στις συνελεύσεις διαπιστώθηκε η αγωνία των μηχανοδηγών για την επόμενη μέρα , ενώ , έντεχνα αφέθηκε να γιγαντώσουν  απόψεις για τα κυκλώματα εργασίας που σκοπό είχαν και έχουν να αποπροσανατολίσουν τους συναδέλφους από τα μεγάλα προβλήματα που τότε ήταν προ των πυλών.  (μνημόνιο 3) .
Εξαιτίας του διαχρονικού αυτού προβλήματος όμως «συνθλίβονται» οι προσωπικές ζωές των μηχανοδηγών  (λόγω κ  των ατελείωτων υπερωριών )  δημιουργούνται ζητήματα ασφάλειας των δρομολογίων ( με το χάλι της υποδομής να δυσχεραίνει καθημερινά   την δουλειά μας) ενώ παραβιάζεται και συστηματικά η εργατική νομοθεσία .

Μερική λύση για το πρόβλημα δίνει  η επιστροφή των μεταταχθέντων , ενώ ΑΜΕΣΑ θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις για να καλυφθούν τα κενά που απειλούν την αναπτυξιακή  πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επιπλέον η  καθιέρωση ηλεκτρονικού φύλου εβδομαδιαίας υπηρεσίας θα εξομάλυνε τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Η μη πραγματοποίηση συνέλευσης μέχρι σήμερα στην Πάτρα , την ώρα που οι συνάδελφοι έχουν κοινοποιήσει 2 επιστολές στην ΠΕΠΕ για τα προβλήματα του μηχανοστασίου είναι δείγμα ενοχής για την μη επίλυση τους , αλλά και απόδειξη της συμφωνίας που χάλασε πέρυσι και προέβλεπε το   σβήσιμο του μηχανοστασίου  Πάτρας από τον χάρτη της έλξης.

Το προτεινόμενο κύκλωμα εργασίας από την Τοπική Γραμματεία του Μηχανοστασίου Πάτρας πρέπει ΑΜΕΣΑ να εφαρμοστεί .

Δεν ξεχνάμε ποτέ  και τους συναδέλφους στην Δράμα , η προσωπική ζωή των οποίων έχει κυριολεκτικά καταρρακωθεί τους τελευταίους μήνες , με τις συνεχείς μετακινήσεις στο ΜΘ.

Συνάδελφοι ,

είναι ολοφάνερο πλέον ότι η επίλυση των προβλημάτων δεν μπορεί να περιμένει όπως και ότι αυτά ΔΕΝ λύνονται με συνεδριάσεις στα κομματικά ανάκτορα του χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος.

Λύνονται με συστηματική , συνδικαλιστική και αγωνιστική πίεση.

Καλούμε την ΠΕΠΕ , ΑΜΕΣΑ να συνεδριάσει και

  • Να προχωρήσει σε ενέργειες (υπογραφή ΣΣΕ ) για την διασφάλιση των τακτικών αποδοχών των μηχανοδηγών. Για την διασφάλιση του σήμερα , την προοπτική για ένα καλύτερο  αύριο και την προστασία του εισοδήματος όσων συνταξιοδοτούνται μετά από πολυετή προσφορά στον σιδηρόδρομο.
  • Να προβεί άμεσα στην δικαστική διεκδίκηση των αντισυνταγματικών μειώσεων των μνημονίων. Η πρόσφατη συνάντηση κλιμακίου της Εξέλιξης με τον εργατολόγο που χειρίστηκε και κέρδισε τις υποθέσεις των ηλεκτροδηγών του Μετρό δείχνει τον δρόμο.
  • Να αναθερμανθεί η συνεργασία με τους συναδέλφους οδηγούς σταθερής τροχιάς .
Καλούμε  τους μηχανοδηγούς να απομονώσουν τους συνδικαλιστές που  καλλιεργούν συστηματικά την ηττοπάθεια και διαχρονικά την διχόνοια στον κλάδο.

 Δεσμευόμαστε

Να  συνεχίσουμε τον αγώνα  για την ανατροπή αυτής της πολιτικής . Κανείς δεν πρέπει να πιστεύει σε ανύπαρκτα διλλήματα .

Η αυτοί ή ΕΜΕΙΣ. Αυτό είναι το μοναδικό υπαρκτό δίλημμα .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου