Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Εύλογα ερωτηματικά ......

Βλέποντας το σημερινό εκτροχιασμό στην Ξάνθη και με αφορμή τις επερχόμενες εκλογές για ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων εύλογα ερωτηματικά γεννιούνται στο μυαλό του κάθε σκεπτόμενου συναδέλφου.
Ερωτηματικά κυρίως  για το πόσο ένας εργαζόμενος σε εσωτερική υπηρεσία θα μπορούσε να δώσει πειστικές απαντήσεις για τα προβλήματα που υπάρχουν στην κυκλοφορία των τρένων σε μια ευρεία σύσκεψη στην οποία θα συμμετείχε μετά απο ένα τέτοιο συμβάν .
Αν θα ήξερε να
μιλήσει και να πείσει υτό μας ενδιαφέρει - η παπαγαλία στην Ελλάδα διδάσκεται από το Δημοτικό ) για την κατάσταση της γραμμής , την έλλειψη τηλεδιοίκησης - φωτοσήμανσης ,την  υποστελέχωση των αρτηριακών τρένων μετά τις εκατοντάδες μετατάξεις που αποδεκάτισαν τον κλάδο κίνησης.
Αν θα μπορούσε σε μια σύμβαση αγοράς ή υπενοικίασης τροχαίου υλικού να εκφέρει άποψη , ή να τοποθετηθεί σε μια επαναχάραξη των δρομολογίων .

Αν θα ήξερε να διαβάσει ακόμα και ένα υπόδειγμα 1036 !

Δυστυχώς αυτά ΔΕΝ τα έλάβαν υπόψη τους οι μεγάλες συνδικαλιστικές παρατάξεις (ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ ) στην επιλογή των υποψηφίων τους για τις θέσεις εκπροσώπου εργαζομένων.

Παρότι μέχρι πριν απο λίγο καιρό οι ίδιες παρατάξεις είχαν τοποθετήσει μηχανοδηγούς κ προσωπικό κίνησης στις θέσεις αυτές , αναγνωρίζοντας την συμβολή του προσωπικού εξωτερικής υπηρεσίας στην λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τόσο ο συνάδελφος Τουρλής όσο κ ο συνάδελφος Συρόπουλος (που μας ενημέρωνε τακτικά για τα θέματα των συνεδριάσεων του ΔΣ ) γνώριζαν απο πρώτο χέρι την κατάσταση , αφού είναι μηχανοδηγοί πρώτης γραμμής.
Το ίδιο και ο συνάδελφος Σκουτέλας που αντικατέστησε αργότερα από την κλάδο κίνησης , τον σημερινό Πρόεδρο της ΠΕΠΕ στην θέση του εκπροσώπου εργαζομένων στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Και φυσικά η ψήφος στα θέματα της οικονομοτεχνικής ανάλυσης της πορείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει τόση μεγάλη σημασία , αφού η θέση είναι μειοψηφική και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ τεχνοκράτες.
Εκεί που θα είχε διαφορά είναι στην ανάλυση της λειτουργίας που τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ όσα πανεπιστήμια και αν τελείωσαν δεν μπορούν να αντιληφθούν.Και εκεί θες τον άνθρωπο που γνωρίζει απο πρώτο χέρι.

Δυστυχώς η λογική δεν επικράτησε  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η εξωτερική υπηρεσία στην οποία απασχολούνται πάνω απο 570 εργαζόμενοι στο σύνολο των 800 , ΑΝ επικρατήσουν οι συνδικαλιστικές σκοπιμότητες  θα μείνει χωρίς εκπροσώπηση στο ΔΣ της εταιρείας.

Προς αποφυγήν κάθε παρεξηγήσεων θεωρούμε κάτι παραπάνω απο αξιόλογα τα πρόσωπα των συναδέλφων που κατεβαίνουν ως υποψήφιοι από τις μεγάλες παρατάξεις (ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ) και την εσωτερική υπηρεσία.

Ωστόσο , δεν μπορούμε και  να  κρύψουμε τον προβληματισμό μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου