Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Νέα μελέτη σκοπιμότητας για τη σιδηροδρομική πρόσβαση στη Πάτρα

Στην ανάθεση νέας μελέτης σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους – οφέλους της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας – Πάτρας, καθώς και της σιδηροδρομικής πρόσβασης στην πόλη και το λιμάνι της Πάτρας, προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών.
Ανάδοχος της μελέτης, ύψους 60.270 ευρώ, ανακηρύχθηκε η εταιρεία
«Δρόµος Σύµβουλοι Μελετητές ΕΠΕ», που πρέπει να παραδώσει τη μελέτη 180 ημέρες, από την υπογραφή της σχετικής σύµβασης.

Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ του δήμου Πατρέων και της ΕΡΓΟΣΕ υπάρχει διάσταση απόψεων για την χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής στην πόλη. Η προτεινόμενη, από την ΕΡΓΟΣΕ λύση, προβλέπει να διέλθουν επίγεια και οι δύο γραμμές (του υπεραστικού σιδηροδρόμου και του προαστιακού) και να ακολουθούν τη διαδρομή της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής.

Μετά τον Άγιο Ανδρέα, η υπεραστική γραμμή θα κατευθύνεται στο νότιο λιμάνι, ενώ ο προαστιακός θα ακολουθεί την παλαιά διαδρομή και θα συνεχίζει προς την Κάτω Αχαΐα, όπου θα επεκταθεί. Μετά το λιμάνι της Πάτρας, η υπεραστική γραμμή στο ύψος των Ιτεών θα συναντάται με τον προαστιακό συνεχίζοντας προς τον Πύργο.
Η λύση αυτή προκρίνεται από την ΕΡΓΟΣΕ, καθώς θεωρείται ότι εξασφαλίζει την προαστιακή εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής της πόλης, και μάλιστα με προοπτική περαιτέρω επέκτασής της βόρεια και νότια. 
Παράλληλα με τον τρόπο αυτό, σημειώνεται, εξασφαλίζεται η υπεραστική κίνηση επιβατών, αλλά και η σιδηροδρομική διακίνηση εμπορευμάτων από και προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, μέσω Ιταλίας.

Επιπλέον, από την πλευρά της εταιρείας, υποστηρίζεται ότι με τη λύση αυτή εξασφαλίζονται οριακά αποδεκτοί δείκτες κοινωνικοοικονομικής αξιολόγησης, προκειμένου να συγχρηματοδοτηθούν οι αντίστοιχες επενδύσεις από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ωστόσο, η πρόταση αυτή βάζει «ταφόπλακα» στο ενδεχόμενο της υπογειοποίησης της γραμμής. Ο, τέως πλέον, δήμαρχος Πατρέων Γιάννης Δημαράς είχε έρθει σε επαφή με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης (ΕΤΗ), με αντικείμενο τη διέλευση του τρένου από την Πάτρα και το ενδεχόμενο υπογειοποίησης.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου