Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Βρήκαν το πρώτο «τρένο του θανάτου» - ΦΩΤΟ

Στη Θεσσαλονίκη θα εκτεθούν η ατμομηχανή και 4 βαγόνια με τα οποία ξεκίνησε η μεταφορά εβραίων στα Κρεματόρια των Ναζιστών.

Την ιστορική ατμομηχανή με τα στοιχεία Λβ964 και τέσσερα από τα βαγόνια, που αποτελούσαν το πρώτο τρένο που αναχώρησε «φορτωμένο» εβραίους από τη Θεσσαλονίκη για τα κρεματόρια του Άουσβιτς, εντόπισαν στη Δράμα και στην Ορεστιάδα, μέλη της 
Ισραηλίτικης Κοινότητας Θεσσαλονίκης.


Η μηχανή που χρονολογείται από το 1884, ήρθε ήδη και συντηρείται στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης, όπου την Κυριακή θα γίνει μια μεγάλη εκδήλωση για την 72η επέτειο μνήμης των 50.000 Εβραίων που αφανίστηκαν κατά το ολοκαύτωμα.

«Είναι μια μηχανή γεμάτη πικρές αναμνήσεις, σκληρές εικόνες που πονούν, πρέπει όμως να συντηρηθεί και να μείνει στην πόλη, ως ένα κομμάτι της ιστορίας της», είπε συγκινημένος, ο μηχανοδηγός του ΟΣΕ, Βασίλης Γεροθανάσης, ο οποίος συνόδεψε σε όλο το ταξίδι την ατμήλατη μηχανή από τη Δράμα στη Θεσσαλονίκη.

Η ατμήλατη μηχανή Λβ964 μπήκε σε κυκλοφορία στη γραμμή Δράμας – Αλεξανδρούπολης στο τέλος του 1884 και ήταν από αυτές που έφερε ο Χαρίλαος Τρικούπης στο πλαίσιο της επέκτασης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.

πηγή 

2 σχόλια:

  1. Τι ανοησίες (και το λέω ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ) γράφει το άρθρο;

    Οι Λβ ήρθανε Ελλάδα μεταπολεμικά (το 1952, αν δεν απατώμαι).
    Καμιά σχέση με τα στρατόπεδα του θανάτου.

    Και ο Τρικούπης σε ποιό παράλληλο σύμπαν τις έφερε στην Βόρειο Ελλάδα; Αφού το σιδηροδρομικό δίκτυο στο Μακεδονία-Θράκη κατασκευάστηκε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

    Αυτό το άρθρο είναι επιεικώς για τα μπάζα, και θα ήθελα να ξέρω ποιός έδωσε αυτά τα στοιχεία στον αρθρογράφο...

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μνήμη γεμάτη αγκάθια. Η ναζιστική θηριωδία άφησε εκατομμύρια νεκρούς στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

    Ομως.... αν και ο σιδηρόδρομος έχει ιστορία, οι κυβερνήσεις που πέρασαν, πιστοί εκτελεστές των επιταγών των ξένων , ήθελαν να ξεπουλήσουν ακίνητα, σταθμούς, βαγόνια και την ιστορία του χωρίς να έχουν καμία κοινωνική ευαισθησία.

    Ας ευχηθούμε ποτέ ξανά η ανθρωπότητα να μην ζήσει παρόμοια γεγονότα. Να προσθέσω τέλος ότι σύμφωνα με αναφορές επιζώντων, οι ναζί χρησιμοποιούσαν και τα λεγόμενα βαγόνια-κλούβες γεμάτα αιχμαλώτους που πάντα στην σύνθεση ήταν μετά την μηχανή έτσι ώστε αν δεχόντουσαν επίθεση τα γερμανικά τραίνα να σκοτωθούν όσοι άνθρωποι ήταν μέσα.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη




    ΑπάντησηΔιαγραφή