Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Πράσινο φως άναψε, από το ΤΑΙΠΕΔ, για την επανεκκίνηση των αποκρατικοποιήσεων

Σύμφωνα με το δημοσίευμα απο το metaforespress.gr η ολοκλήρωση των διαγωνισμών για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ πάει για το τέλος του 2016...
Την επανεκκίνηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων σηματοδοτεί η τελευταία συνεδρίαση των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), σύμφωνα με την «Καθημερινή».  Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη και σχεδόν
δυόμισι μήνες μετά τη συνεδρίαση που εγκρίθηκε το νέο σχέδιο αποκρατικοποίησης του ΟΛΠ.

Tα μέλη της διοίκησης του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων ενημερώθηκαν και ενέκριναν το νέο πρόγραμμα, έτσι όπως διαμορφώθηκε μετά και τις καθυστερήσεις που σημειώθηκαν από την προκήρυξη των εκλογών τον περασμένο Δεκέμβριο μέχρι και σήμερα.

Το νέο πρόγραμμα, σε ό,τι αφορά τα προς αποκρατικοποίηση στοιχεία, δεν διαφοροποιείται από εκείνο που υπήρχε πριν από την εκλογή της νέας κυβέρνησης. Αλλωστε, αυτή είναι και η δέσμευσή που ανέλαβε ο πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας στο Συμβούλιο Κορυφής που πραγματοποιήθηκε 12 και 13 Ιουλίου.

Σύμφωνα, επομένως, με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησης της περιουσίας του ελληνικού Δημοσίου, στην πρώτη γραμμή σε ό,τι αφορά τα εταιρικά περιουσιακά στοιχεία, τίθενται οι αποκρατικοποιήσεις των:

• 14 περιφερειακών αεροδρομίων,

• ΔΕΣΦΑ και

• ιπποδρομιακού στοιχήματος.

Στην κατηγορία των ακινήτων, στην πρώτη γραμμή τίθενται οι αξιοποιήσεις:

• Της πρώην έκτασης του αεροδρομίου στο Ελληνικό,

• της Κασσιόπης στην Κέρκυρα και

• στα Αφάντου στη Ρόδο.

Στην ίδια κατηγορία εντάσσεται και ο Αστέρας Βουλιαγμένης, αλλά οι πιθανότητες να ακολουθήσει νέος διαγωνισμός, τώρα είναι πολύ περισσότερες.

Ολοι οι προαναφερόμενοι διαγωνισμοί έχουν ένα κοινό: δεν έχουν ακόμη υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις, καθώς εκκρεμούν διάφορες προαιρέσεις, αλλά έχει επιλεγεί ο προτιμητέος επενδυτής.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και η πρώτη αξιοποίηση ακινήτου από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ, παρότι έχουν μεσολαβήσει δυόμισι χρόνια μέχρι σήμερα, ακόμη δεν έχει παραδοθεί στον προτιμητέο επενδυτή προκειμένου να υλοποιήσει την επένδυσή του, ύψους 100 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για την Κασσιόπη στην Κέρκυρα, ο διαγωνισμός για την οποία ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2013.

Η δεύτερη γραμμή των αποκρατικοποιήσεων περιλαμβάνει τις αποκρατικοποιήσεις, των οποίων οι διαγωνισμοί «πάγωσαν», λόγω των πολιτικών εξελίξεων των τελευταίων οκτώ μηνών.

Πρόκειται για τους διαγωνισμούς αποκρατικοποίησης των ΟΛΠ/ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ/ΕΕΣΣΤΥ. Επίσης στην ίδια κατηγορία περιλαμβάνεται το ολυμπιακό ακίνητο που βρίσκεται στο Μαρκόπουλο Αττικής, για το οποίο υπάρχει ακόμη ενδιαφέρον.

Η ολοκλήρωση των συγκεκριμένων διαγωνισμών αναμένεται να καθυστερήσει και, πλέον, δεν προβλέπεται κάποιος από αυτούς να κλείσει μέσα στο 2015.

Για τους περισσότερους από αυτούς τους διαγωνισμούς ευχής έργο είναι να υπάρξει μια συμφωνία έως το τέλος του α΄ εξαμήνου 2016 και η ολοκλήρωση της αποκρατικοποίησης μέσα στο β΄ εξάμηνο του επόμενου έτους.

Τελευταίες, αλλά όχι λιγότερο σημαντικές, είναι οι αποκρατικοποιήσεις του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και του Αστέρα Βουλιαγμένης. Αναφορικά με τον ΔΑΑ, το σχέδιο προβλέπει την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αερολιμένα, σε συνδυασμό με τη μεταβίβαση μετοχών.

Το ποσοστό που θα μεταβιβαστεί και το οποίο είναι το κρίσιμο στοιχείο στη συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί.

Τέλος, όσον αφορά τον Αστέρα της Βουλιαγμένης, στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ παρόλο που θεωρούν ότι η διαπραγμάτευση δεν έχει ολοκληρωθεί, πλέον θεωρείται περισσότερο πιθανή η επαναπροκήρυξη του έργου. 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου