Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2015

Υπόμνημα της ΑΣΚΕ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πρώτη φορά βλέπουμε παράταξη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών - σε μια άκρως ρεφορμιστική κίνηση- να προειδοποιεί Διοίκηση ότι ΘΑ προσφύγει στο ΣΕΠΕ(που μέχρι χτες κατηγορούσε ως μηχανισμό του αστικού κράτους-βλέπε πρακτικά ΠΕΠΕ) ενώ γνωρίζει ότι υπάρχουν κραυγαλέες παρανομίες στον προγραμματισμό εργασίας.
Και να το κάνει αυτό με αφορμή το... γεύμα στους εθελοντές επίκουρους και όχι για τα δεκάωρα και τις αναπαύσεις!
Επίσης δεν αφήνουμε ασχολίαστο το ότι
η ΑΣΚΕ ξεχνά την Δράμα, την Πάτρα και άλλους μηχανοδηγούς στην περιφέρεια στην επιστολή της (η κακιά νέα ηγεσία της ΠΕΠΕ φροντίζει για αυτά-λεπτομέρειες για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών),ενώ η επίκληση Νόμων της ΕΟΚ μας αφήνει απλά άφωνους απο μια παράταξη του ΠΑΜΕ!

Διαβάστε το Υπόμνημα του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και ...βγάλτε τα συμπεράσματα σας.
Εμείς απλά στους συντρόφους λέμε φιλικά  ότι ο ρεφορμισμός  του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών είναι εδώ και αποδεικνύει ότι στην έλξη είχαμε απόλυτο δίκιο όταν γράφαμε για την Νέα ΑΣΚΕ (που αρκείται σε επικοινωνιακά παιχνίδια και επιθέσεις - βρισιές επί προσωπικού).
Σε κάθε περίπτωση πάντως, όπως μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος του Σωματείου,ΑΝ η ΑΣΚΕ προσφύγει στο ΣΕΠΕ για τις διανυκτερεύσεις , το Σωματείο θα την στηρίξει καθώς επαννειλημένα έχει γίνει λόγος για πολύ κακό προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ, προγραμματισμό που δημιουργεί σοβαρές ανισότητες μεταξύ του προσωπικού.
Καλωσορίζουμε την ΑΣΚΕ στην πραγματικότητα μας είπε, χαιρόμαστε που αναθεώρησε σαν παράταξη αυτά που έλεγε για το ΣΕΠΕ (ότι είναι δηλαδή μηχανισμός του αστικού κράτους) , ασκώντας μας σκληρή κριτική (και μη στηρίζοντας μας ΠΟΤΕ) όταν προσφύγαμε 2 φορές σαν παράταξη (και χωρίς να ...προειδοποιήσουμε φυσικά)για τον προγραμματισμό εργασίας και για την προσαύξηση του 30% για την 6η μέρα εργασίας.
Όσον αφορά την σκληρή  κριτική που δέχτηκε το Σωματείο για το ...ένα πιάτο φαί που δόθηκε στους επίκουρους (όπως έλεγε η ΑΣΚΕ μέχρι χτες) απλά μας ρώτησε αν είναι το ίδιο με αυτό που ζητάει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ΜΟΝΟ για το ΜΑΙ.(εμείς έχουμε σχεδιασμό για όλους τους μηχανοδηγούς,αυτός είναι ο ρόλος μας, μας είπε και θα συνεννοηθούμε με τις υπόλοιπες παρατάξεις στο επόμενο ΔΣ).

ΥΠΟΜΝΗΜΑ της ΑΣΚΕ 

Κύριε προιστάμενε, σύμφωνα με το πρόγραμμα εργασίας στο Μ.Α.Ι αλλά και την
πρόσκληση ενδιαφέροντος από μέρους σας προς τους συναδέλφους βοηθούς μηχανοδηγού ή μηχανοδηγούς διαπιστώσαμε την έναρξη νέου γύρου <<εθελοντικών >>επικουριών στο Μ.Θ. 

Κατά την αποψή μας επειδή αυτού του είδους η εθελοντική εργασία υποκρύπτει πιέσεις προς τους εργαζομένους και στην ουσία είναι εθελοντικά υποχρεωτικές σας ρωτάμε 

• σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις διατάξεις ειδικότερα του ενιαίου μισθολογίου και την επέκταση τους στα Ν.Π.Ι Δ και ΔΕΚΟ προβλέπεται πλαφόν 60 διανυκτερεύσεων εκτός έδρας ανά εργαζόμενο ανά έτος. Σύμφωνα με το πρόγραμμα εργασίας οι υποχρεωτικές διανυκτερεύσεις αυξήθηκαν και σε αυτές μάλιστα προστέθηκαν και οι <<εθελοντικές>> στο ΜΘ.Για αυτό λοιπόν ζητάμε να μας ενημερώσετε αν τηρείται το όριο αυτό για την προστασία των εργαζομένων από συνεχείς διανυκτερεύσεις και τον εξαναγκασμό τους σε ..εθελοντική συμμετοχή σε αυτές. 

• Πληροφορηθήκαμε επίσης την διαφορετική μεταχείριση των επίκουρων βοηθών μηχανοδηγού ή μηχανοδηγών από τους διανυκτερεύοντες υποχρεωτικά μηχανοδηγούς στην Θεσ/κη με την παροχή διατροφής σε αυτούς (κατ εξαίρεση και οχι σύννομες με την ισχύουσα νομοθεσία. ) 

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε επίσης ότι σύμφωνα με την απόφαση Αρείου Πάγου (550/2010), «από την αρχή της ίσης μεταχείρισης, η οποία απορρέει από το άρθρο 288 Αστικού Κώδικα και από τα άρθρα 22 παράγραφος 1 β' του ισχύοντος Συντάγματος και 119 εδάφιο α' της ιδρυτικής συνθήκης της ΕΟΚ, προκύπτει ότι στα πλαίσια της εργασιακής σύμβασης δεν επιτρέπεται η άνιση μεταχείριση από τον εργοδότη των μισθωτών της αυτής εκμεταλλεύσεως, που έχουν τα ίδια προσόντα και παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες υπό τις αυτές συνθήκες, εκτός αν δικαιολογείται εξαίρεση ή απόκλιση εξαιτίας επαρκούς αντικειμενικού λόγου». 

Βάσει της εν λόγω αρχής, υπογραμμίζει η απόφαση του Α.Π., «ο εργοδότης οφείλει να επεκτείνει σε όλους τους εργαζομένους που παρέχουν την ίδια εργασία υπό τις αυτές συνθήκες και με τα αυτά προσόντα τις μισθολογικές και άλλες υπηρεσιακές παροχές», ανεξάρτητα αν πρόκειται για παροχές που έχει αναλάβει συμβατικά έναντι ορισμένων εργαζομένων. 

Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν καταλαβαίνουμε πως παρέχεται διατροφή μόνο στους επίκουρους συναδέλφους και όχι στους υποχρεωτικά διανυκτερεύοντες μηχανοδηγούς των αμαξοστοιχιών 50,52,56. 

Και δεν είναι μόνο αυτό που μας προκαλεί απορία. Πως είναι δυνατόν να εξαιρούνται της παροχής διατροφής συνάδελφοι άλλων κλάδων πχ επίκουροι συνάδελφοι της κίνησης ή συνάδελφοι της κίνησης που διανυκτερεύουν υποχρεωτικά. 

Ζητάμε να μας ενημερώσετε για το σύνολο των θεμάτων το συντομότερο δυνατόν. Σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα θα προχωρήσουμε σε καταγγελία στο Σ.Ε.Π.Ε 

2 σχόλια:

  1. ια άλλη μια φορά μια συνδικαλιστική παράταξη τα βάζει με το στέκι της έλξης. Τους ευχαριστούμε θερμά και επειδή κάποια πράγματα πρέπει να μπουν στην θέση τους,δίνουμε και κάποιες απαντήσεις.Πονάνε, το ξέρουμε.
    Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη (εφ εξής ΑΣΚΕ) επικοινώνησε κατά σειρά με τον Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ,μετά επικοινώνησε με τον Γενικό Γραμματέα της ΠΕΠΕ, μετά πήρε τηλέφωνο τον αντικαταστάτη του Καπετανάκη για να ζητήσει να δοθεί το ...γεύμα σε όλους τους μηχανοδηγούς. ΔΕΝ πήρε ποτέ τηλέφωνο
    τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ ή κάποιον απο την +ΣυνΕξέλιξη.

    ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.(ουρά τους είναι;).
    Ερώτηση : Έτσι κάνει και στην ΠΟΣ το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών; Μιλάει μόνο με ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ;

    Είναι η όχι ρεφορμισμός το να στέλνει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ολόκληρο υπόμνημα για ένα ...γεύμα που δόθηκε σε όσους ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ εργάζονται ως επίκουροι στην Θεσσαλονίκη.
    Eίναι ή όχι απαράδεκτο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, να υποστηρίζει δημόσια -λίγες μέρες- πριν, ότι η εργοδοσία πρέπει να καταβάλει μισή την διανυκτέρευση στους επίκουρους, εξαιτίας του γεύματος; Εργοδότες είναι ή συνδικαλιστές ;

    Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε -και απολογείται για αυτό- ότι η επίκληση της ΕΟΚ στο υπόμνημα της,γίνεται επειδή η ΕΟΚ αναφέρεται στην απόφαση του Άρειου Πάγου.
    Μετά η ΑΣΚΕ, θυμήθηκε την ALE στην οποία ο κακός Πρόεδρος της ΠΕΠΕ θέλει να πάει μόνος του(όπως ορίζει το καταστατικό), επειδή θέλει να μαζέψει τα οικονομικά του Σωματείου και να γλυτώσει το ταμείο 4-6 χιλιάρικα ετησίως.( Ήδη ο κακός Πρόεδρος έχει μειώσει τα έξοδα κατά 50% σε 2 μόλις μήνες)
    Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε την αναγκαστική εργασία και τις 60 διανυκτερεύσεις που ξεπερνάνε κάποιοι μηχανοδηγοί (3-4) το χρόνο, λόγω του κακού προγραμματισμού εργασίας στο ΜΑΙ.
    Θα μπορούσε μάλιστα κάποιος να πεί ότι προφανής της στόχος είναι οι 3-4 μηχανοδηγοί στο Ρέντη, με τους οποίους έχει προσωπικά θέματα, ο γραφικός της εκπρόσωπος στο κεντρικό μηχανοστάσιο.
    Ξέχασε η ΑΣΚΕ, τις υπερωρίες και τα δεκάωρα που εργάζεται το σύνολο των μηχανοδηγών..
    Προφανώς γιατί, σαν γνήσιος κομμουνιστής και εκπρόσωπος του προλετάριου ο υποτιθέμενος εκπρόσωπος της σχεδόν καθημερινά δουλεύει δεκάωρα και πληρώνεται 4-5 αναπαύσεις το μήνα και έτσι η ΑΣΚΕ δεν επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτά. (ή για άλλη μια φορά ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟΣ;;;)
    Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε ότι σήμερα είναι μόνο 21 μηχανοδηγοί.
    ΞΕΧΑΣΕ όμως ότι μόνο 32 μηχανοδηγοί ΕΠΕΒΑΛΑΝ τον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ μετά απο 10 χρόνια.
    Και με την ΑΣΚΕ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ (σε πλήρη συμπόρευση με τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ).

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ για τους φίλους μας στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.

    'Οταν κάνεις επιλογές στελεχών που θέλουν να εκπροσωπήσουν (σε αυτούς αναφερόμαστε και μόνο) κομμουνιστές ή θέλουν να μεταδώσουν ταξικές θέσεις οφείλεις να

    εξετάζεις ΑΝ στο παρελθόν αυτοί έχουν χρησιμοποιήσει το σύστημα για να προαχθούν και μάλιστα με τον πλέον χυδαίο τρόπο (χωρίς ένα ένσημο).Αν δηλαδή ΧΡΩΣΤΑΝΕ σε αυτό.
    εξετάζεις αν σε πλησίασαν επειδή τα έχουν πετάξει απο το παράθυρο απο την ΠΑΣΚ γιατί ζήτησαν καρέκλα συνδικαλιστή.(κ το 2009, κ το 2012).
    Η αν τα πετάξανε κατόπιν απο την ΔΑΚΕ για τον ίδιο λόγο.
    Αν είναι όντως κομμουνιστές ή απλά θέλουν την καρέκλα του ΠΑΜΕ για να εκφέρουν δημόσια λόγο και να βγάλουν την διαχρονική τους εμπάθεια απέναντι σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
    Και οφείλεις κατόπιν να αντιληφθείς ΓΙΑΤΙ μια παράταξη που είχε εκπροσώπηση εδώ και 30 χρόνια στην ΠΕΠΕ, λαμβάνει 21 ψήφους, 5 μόλις στην έδρα του νέου "επικεφαλή" της!(5 σε σύνολο 130 ψηφισάντων μηχανοδηγών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 21 με τον συνταξιούχο Ζαφείρη να δίνει καθημερινά μάχη στα τηλέφωνα για να πείσει ότι ...δεν είναι μουλάρι ο αστραχάν.
    Ότι δεν είναι απεργοσπάστης αυτός που θέλει να εκπροσωπεί κομμουνιστές, αλλά απο το 2009 έχει βάλει ρεπό σχεδόν σε όλες τις απεργίες! Ότι δεν ισχύουν όλα όσα μετέφεραν στην περιφέρεια ,ιστορικά στελέχη της ΑΣΚΕ.

    Εμείς απλά λέμε ότι το να είσαι γραφικός σήμερα,είναι διασκεδαστικό.
    Το να λείπει όμως μια φωνή που εκπροσωπεί πολιτικό λόγο και να καταντά να αναλώνεται το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και ίντριγκες, είναι τραγικό για το κίνημα σε αυτές τις στιγμές.

    Και είναι φυσικά πολύ εύκολο στην αντιμετώπιση του.Γιατί ο Αστραχάν είναι όντως μουλάρι.

    Φυσικά, το ότι το στέκι γράφει ότι το Σωματείο θα στηρίξει την καταγγελία της ΑΣΚΕ (όταν και όποτε γίνει) δείχνει και τις πραγματικές προθέσεις του Σωματείου απέναντι στην εργοδοσία.

    (αφορμή μας έδωσε ένας αναγνώστης "Νέμεσις", τον ευχαριστούμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή