Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015

Μεγάλη η ενόχληση απο την ανάρτηση μας

Έντονη είναι η ενόχληση (απο την μεριά πάλαι ποτέ "μεγάλης" δημοκρατικής παράταξης  ιδιαίτερα) για την ανάρτηση που έκανε το στέκι της έλξης για την επιστροφή - με απόσπαση -των μεταταχθέντων συναδέλφων.
Ορισμένοι -γνωστοί-άγνωστοι- παπαγάλοι βγήκαν στο σεριάνι, λέγοντας πως το στέκι είχε γράψει ότι " δυστυχώς" οι αποσπάσεις λειτουργούν αποτρεπτικά για την επιστροφή μεταταχθέντων.Και σήμερα τα ίδια λέμε όμως. ΔΥΣΤΥΧΩΣ επιλέχτηκε ο 
τρόπος της επιστροφής με απόσπαση και όχι η πλήρης ένταξη των συναδέλφων μας.
 Και το ότι λειτουργεί αποτρεπτικά φαίνεται απο το ότι μόλις 45 εκδήλωσαν ενδιαφέρον για επιστροφή με απόσπαση (μόλις 6-7 μηχανοδηγοί) όταν απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν αποχωρήσει εκβιαστικά 400 και πλέον συνάδελφοι.

Και ΕΥΤΥΧΩΣ λέμε εμείς που υπάρχουν αυτοί που θα αγωνιστούν και θα τρέξουν για να γίνει πράξη επιτέλους, η πλήρη ένταξη των  συναδέλφων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και όχι μόνο).
ΔΥΣΤΥΧΩΣ έπρεπε να κοπεί ένα τρένο που χρησιμοποιούσε μαζικά το επιβατικό κοινό (1510) για να αναδειχθεί το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού και να ενεργοποιηθεί το άρθρο του Νόμου Χρυσοχοίδη κατόπιν ενεργειών -όλοι το γνωρίζουν πλέον- Σωματείων απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι φυσικά του "Οργανωμένου Κινήματος".

Ένα τρένο που όταν κόπηκε το "Οργανωμένο Κίνημα" δεν έβγαλε τσιμουδιά. Ούτε για αυτό, ούτε για το 54/57.
Θα περίμενε κάποιος  να βγάλει έστω μια ανακοίνωση για την κατάργηση των δρομολογίων.
Αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. 
Οι κακές γλώσσες λένε -όχι εμείς- ότι αυτό δεν έγινε γιατί υπήρχαν σοβαρά  τοπικά συμφέροντα στην περιοχή, τα οποία εξυπηρετούσε η κατάργηση του 1510 και 1511....

Είναι απορίας άξιο μάλιστα το ότι όταν στην περιοχή εκλέγονται διαχρονικά κορυφαίοι συνδικαλιστές με μακρά πορεία στο "Οργανωμένο Κίνημα", δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ  κορυφαίος να μιλήσει στα τοπικά μέσα τα οποία νυχθημερόν ασχολούνταν με το θέμα για 48 ώρες.

ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΤΑΝ άραγε;

 Φοβόταν τον ήλιο ή τις κάμερες; Ή μήπως εργαζόταν νυχθημερόν και δεν προλάβαινε. Να μιλήσει, να αναδείξει το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.
Ή μήπως νόμιζαν ότι με την κατάργηση του τρένου κάνουν ζημιά στην Κυβέρνηση και εντάξει μωρέ "άστους να μάθουν" που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Ακολουθόντας την πεπατημένη συνδικαλιστική τακτική δεκαετίας του 1980.

Προειδοποιήσαμε προχτές ότι έχουμε σοβαρότατες καταγγελίες για ορισμένους επαγγελματίες συνδικαλιστές και για την προσπάθεια απαξίωσης του Σωματείου των μηχανοδηγών , το οποίο ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ καίρια για την κατάργηση του τρένου και φρόντισε μέσω όλων των τοπικών βουλευτών και δημάρχων να ακούσει η πολιτική ηγεσία το αίτημα για την ενεργοποίηση του άρθρου για επιστροφή -με απόσπαση- των μεταταχθέντων. Τονίζοντας ταυτόχρονα το αίτημα για πλήρη επιστροφή τους ΑΜΕΣΑ.ΚΑΙ με Δελτίο Τύπου.

Όσοι νομίζουν ότι "κιτρινίζουμε", ας συνεχίσουν να μας προκαλούν.
Να θυμούνται μόνο  ότι εμείς ούτε χρωστάμε σε κανένα, ούτε υποχρέωση έχουμε σε κανένα και μοναδικός μας στόχος είναι η προάσπιση των συμφερόντων των σιδηροδρομικών και του σιδηρόδρομου.
Χαιρόμαστε πάντως που ΟΛΟΙ ασχολούνται με το στέκι της έλξης.
Δείχνουν το πόσο τους ενοχλούμε.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ-ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή