Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Η ΕΕΣΣΤΥ βάζει κόφτη στις Ηλεκτραμαξες- Τμήμα ελέγχου στο ΜΑΙ και ΜΘ από ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έπειτα από σχόλιο φίλου μας αναγνώστη,  ψάξαμε το θέμα και τελικά πληροφορηθηκαμε ότι η ΕΕΣΣΤΥ προχωρά άμεσα στην
Τοποθέτηση "κοφτη" στις Ηλεκτραμαξες Siemens ακριβώς όπως συμβαίνει και στις Δ/Η Ad -Tranz . (Σύστημα περιορισμού ισχύος και ταχυτητος).
Επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα οργανώσει το επόμενο διάστημα το Τμήμα ελέγχου που προβλέπεται στο Οργανόγραμμα στο ΜΑΙ κ στο ΜΘ καθώς η απαίτηση της ΡΑΣ όπως μάθαμε κατά την χτεσινη συνάντηση απαίτησε  καθημερινό έλεγχο σε όλα τα τρένα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Συμφωνα με τα οσα πληροφορηθηκαμε Το έργο θα στοιχίσει περί τις 200 χιλιάδες Ευρώ. 

1 σχόλιο:

  1. Ευκαρία να ενεργοποιηθεί και το κομβίο στα χειριστήρια στις Η/Α , που θα απομονώνει την πέδη στης ηλεκτράμαξες , ενώ τα βαγόνια θα παράμενουν πεδημένα,αντίθετα με σήμερα που είναι πεδημένός όλος ο συρμός , και έχεις ελξη κανονικά μέχρι τις 4,6 atm χωρίς να πατάς εκείνο το κομβίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή