Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΟΣ η συνάντηση των Σωματείων για το θέμα του νέου Κανονισμού Κυκλοφορίας. Απο το Σωματείο μας το παρών έδωσαν
Πρόεδρος Γενιδούνιας Κώστας, ο Γενικός Γραμματέας Βασίλης Τουρλής και ο εκπρόσωπος μας στην συζήτηση Μιχάλης Σκορδιαλός.
Οι εκπρόσωποι μας τόνισαν τις πάγιες θέσεις μας γύρω απο τα θέμα του ΓΚΚ και ζήτησαν να δοθεί τέλος στις κλαδικές αντιπαραθέσεις. Η ΠΕΠΕ στηρίζει τα αιτήματα των συναδέλφων και απαιτεί να υπάρχουν ξεκάθαροι ρόλοι στον ΓΚΚ.
Τα γενικότερα συμπεράσματα αφορούν τις ενστάσεις που έχουν προκύψει απο τον κλάδο κίνησης και την απαράδεκτη αναφορά του ως "υπάλληλοι" στον νέο ΓΚΚ και όχι ως πιστοποιημένο προσωπικό κίνησης, στην παντελή απουσία ελεγκτικού μηχανισμού απο τον ΟΣΕ στις διαδικασίες γύρω απο την επιθεώρηση των τρένων,σε κενά που εντοπίστηκαν απο τους σταθμάρχες και στελέχη της γραμμής αλλά και στον ρόλο της ΡΑΣ.
Υπάρχει έντονος προβληματισμός για τις προωθούμενες αλλαγές και που αποσκοπούν (σ.σ. ιδιωτικοποιήσεις, άνοιγμα σιδηροδρομικής αγοράς) με πολλούς συνδικαλιστές να εκτοξεύουν κατηγορίες για παρασκηνιακές διεργασίες.
Το στέκι της έλξης παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα ενημερώνει για τις εξελίξεις τους συναδέλφους.
Η είσοδος ιδιωτών στην εκμετάλλευση σιδηροδρόμων, που πλέον δυστυχώς αποτελεί σχεδόν συνολική πολιτική των κομμάτων που θέλουν να λέγονται Κυβερνητικά, οδηγεί σε τέτοιες ρυθμίσεις, Υπάλληλοι γενικών καθηκόντων υπάρχουν από πολλά χρόνια εις τας Ευρώπας. Οι Σταθμάρχες στρέφουν χειροκίνητες αλλαγές, κλειδούχοι δεν υπάρχουν στους σταθμούς, οι Συνοδοί, αν υπάρχουν, ελέγχουν εισιτήρια, πουλάνε αναψυκτικά και αναμνηστικά, κάνουν αποκοπές οχημάτων και ανασυνθέσεις μέσα σε σταθμούς, οι Μηχανοδηγοί αποκόπτουν και συνδέουν τις μηχανές οπουδήποτε, τις τροφοδοτούν (νερά. λάδια, καύσιμα) ακόμα και μέσα σε Μηχανοστάσια, τις περιόδους που δεν υπάρχει αυξημένο έργο εκτελούν άλλα καθήκοντα από τεχνίτες ως εργάτες γραμμής, εδώ και 20 χρόνια τουλάχιστον. Στο τέλος ο Κανονισμός θα έλθει απλώς μεταφρασμένος από τν ΕΕ ή μάλλον τους DB. Θα ονομαστεί πρόσβαση όλων στην υποδομή χωρίς αγκυλώσεις, αποκλεισμούς και αναχρονισμούς. Και μετά θα γίνει της Αγγλίας...
ΑπάντησηΔιαγραφή