Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Δημιουργείται διακρατικός φορέας για τη σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών Β. Ελλάδας – Βουλγαρίας


 «Η συμφωνία με τη Βουλγαρία για τη σιδηροδρομική σύνδεση τριών λιμανιών της Βουλγαρίας, του Ρούσε στο Δούναβη ποταμό, της Βάρνας και του Μπουργκάς στον Εύξεινο Πόντο, με τα τρία λιμάνια μας στη Βόρεια Ελλάδα, Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Θεσσαλονίκης, και την κατασκευή δύο σύγχρονων εμπορευματικών κέντρων, ένα σε κάθε χώρα, δεν είναι ένα ακόμη μεγάλο έργο υποδομών.


Δεν είναι μόνο ένα έργο που αναβαθμίζει τις συνδυασμένες μεταφορές και τις υποδομές στη χώρα μας, που προσελκύει νέες παραγωγικές μονάδες και στηρίζει τις υπάρχουσες».

Αυτό τόνισε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, υπογραμμίζοντας ότι «είναι ένα έργο γεωπολιτικής σημασίας, που συμβάλλει στη συνεργασία των βαλκανικών και παρευξείνιων χωρών.

Ένα έργο που δίνει στην Ελλάδα τη σύνδεση με την ενδοχώρα των Βαλκανίων και στη Βουλγαρία και τις Βαλκανικές και παρευξείνιες χώρες άμεση πρόσβαση στο Αιγαίο».
«Είναι», σημειώνει, «ένα ακόμη μεγάλο βήμα, ώστε οι βαλκανικές χώρες, η γειτονιά μας, να μετατραπεί σε έναν ασφαλή χώρο οικονομικής συνεργασίας. Σε ένα ενιαίο χώρο παραγωγικών δραστηριοτήτων που θα ξεπερνά τα σύνορα κάθε χώρας και τα κατάλοιπα των ψυχροπολεμικών διαιρέσεων των παρελθόντος.

Με τη συμφωνία που θα υπογραφεί την Τετάρτη στην Καβάλα, μεταξύ των δύο χωρών, προβλέπεται η ίδρυση ενός διακρατικού φορέα για την ενιαία υλοποίηση του έργου.

Επιλέγεται, για πρώτη φορά στην περιοχή μας και για δεύτερη φορά στην Ευρώπη, αυτή η διαδικασία υλοποίησης ενός έργου υποδομής και έχει μια ξεχωριστή βαρύτητα και σημασία, μιας και θα υλοποιηθεί από κοινό φορέα των δύο χωρών και όχι από την κάθε χώρα ξεχωριστά στο δικό της έδαφος».

«Για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα», συνεχίζει, «υλοποιήθηκαν πολλές τεχνικές συναντήσεις και πολιτικές διαβουλεύσεις. Ο ρόλος της Επιτρόπου Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Violeta Bulc, υπήρξε καθοριστικός για την ωρίμανση της συμφωνίας και θα συνεχίσει να είναι για την υλοποίηση της.

Είναι προφανές ότι η χώρα μας ανακτά αυτά που έπρεπε να έχει πάντα: όραμα, ένα συγκεκριμένο εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό υποδομών και ανθρώπους που θα υλοποιούν αυτόν τον σχεδιασμό, με σκληρή δουλειά», καταλήγει, στη δήλωσή του προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Σπίρτζης.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου