Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2019

Στις 20 Μαΐου ντεμπούτο για το πρώτο Express ηλεκτροδοτούμενο τρένο στη γραμμή Αθήνα – Θεσ/νίκη

Την ερχόμενη εβδομάδα (20 Μαΐου), το πρωί, δρομολογείται στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το πρώτο Express ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε 3 ώρες και 55 λεπτά, σύμφωνα με δηλώσεις του
γενικού γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών, Θάνου Βούρδα, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Όπως εξήγησε, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά, αντί των 5 ωρών που είναι σήμερα.
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι και θα διαθέτουν ακόμη και WiFi.
Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο σύγχρονες αμαξοστοιχίες, αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Την νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ., θα παρουσιάσει την προσεχή Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, συνοδευόμενος από τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και ολόκληρη τη σιδηροδρομική «οικογένεια».

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου