Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Kυνηγώντας το όνειρο του Μηχανοδηγού

Ένα mail που λάβαμε στο στέκι της έλξης και αξίζει να διαβαστεί απο όλους! Αγαπητοί φίλοι !!

Συγχαρητήρια για την σελίδα σας ! Αρκετές φορές διαβάζω τα νέα σας. Πραγματικά σας θαυμάζω γιατί κάνετε την καλύτερη δουλειά του κόσμου . Από παιδί όταν με ρωτούσαν τι επάγγελμα θες να
κανεις τους έλεγα μηχανοδηγός . Όλα αυτά από την ηλικία της πρώτης δημοτικού . Εύχομαι σε όλους σας υγεία και δύναμη για το δύσκολο έργο που εκτελείτε . Εύχομαι στον εαυτό μου να μην εγκαταλείψει ποτε την προσπάθεια να γίνω συνάδελφος σας . Αυτήν την στιγμή βρίσκομαι στο Μόναχο της Γερμανίας και εργάζομαι ως οδηγός λεοφωρειου στην Deutsche  Bahn (DB)  . Άφησα πολύ καλή δουλειά ( η γνώμη των άλλων ) στην Αθήνα για να φτάσω κοντά στο όνειρο μου . Εννοώ να γίνω οδηγός τρένου , από οδηγός λεωφορείου αφού ανήκουν στην ίδια εταιρεια . Να πάρω το δίπλωμα του μηχανοδηγού και να επιστρέψω στην Ελλάδα που υπέρ αγαπώ με οποίες δυσκολίες υπάρχουν . Θεωρω ότι θα ήμουν πιο κοντά σε μια πρόσληψη στην Ελλάδα με την εκπαίδευση του μηχανοδηγού . Δυστυχώς όμως δεν τα κατάφερα ούτε στην Γερμανία , το επίπεδο μου στα γερμανικά δεν ειναι  μητρική γλώσσα ( Γερμανικά ) που απαιτείται για να μπορεί κάποιος να ξεκινήσει την εκπαίδευση .

Δεν δέχονται να εκπαιδευτω στα αγγλικά . Αυτό γίνεται μόνο στην περίπτωση που πληρώσω εγώ την εκπαίδευση μου η να με στείλει κάποια άλλη χώρα .  
Στην Ελλάδα έκανα και κάνω  τιτάνιο  αγώνα από 20 χρόνων  αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνω  μέχρι στιγμής, σήμερα ειμαι 39 ετών ............Σας τα γράφω αυτά γιατί σας νιώθω συναδέλφους μου ,  και θέλω να τα εκφράσω σε ανθρώπους που νιώθουν την σιδηροδρομική έλξη σαν οικογένεια τους !!  Εύχομαι   όλοι οι Μηχανοδηγοί να αγαπούν την εργασία τους όπως εγώ αν ήμουν στην θέση τους! Ειμαι πεπεισμένος ότι συμβαίνει αυτό !! Με ελάχιστους που έχω μιλήσει  έχουν αγάπη για το επάγγελμα τους . 

Συγνώμη που αποκαλώ τον εαυτό μου συνάδελφο σας , ελπίζω μια μέρα να γίνω .....
Με εκτίμηση 

Κωνσταντίνος Τ

Φίλε Κωνσταντίνε, για εμάς είσαι συνάδελφος !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου