Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών απαντά στην πλειοψηφία της ΠΟΣ

Συνάδελφοι, συναδέλφισες
Η συνδικαλιστική πλειοψηφία – αυτής- της Π.Ο.Σ.  με την χτεσινή της ανακοίνωση απέδειξε την βαθιά σήψη που κυριαρχεί εντός του θεσμού του δευτεροβάθμιου οργάνου εκπροσώπησης
των σιδηροδρομικών, που έχει πλέον καταστεί φορέας προώθησης κομματικών συμφερόντων μιας κλειστής παρέας που σε τίποτα δεν θυμίζει συνδικάτο.
Η έκφραση  προσωπικών χαρακτηρισμών κάτω από την σφραγίδα της Π.Ο.Σ. –που εκπροσωπεί το σύνολο των σιδηροδρομικών ανεξαρτήτως πολιτικών απόψεων-, αποτελεί ΑΛΛΗ μια μαύρη σελίδα στην εκατονταετή ιστορία της, τα τελευταία 6 χρόνια.
Και ιδιαίτερα όταν αυτοί γίνονται με σκοπό την παραπλάνηση των σιδηροδρομικών και την υπηρέτηση του κομματικού συμφέροντος. 
Η πλειοψηφία της ΠΟΣ προσπαθεί να πείσει τον σιδηροδρομικό κόσμο ότι την τελευταία τετραετία εφαρμόστηκε στην χώρα «ακραία νοεφιλελεύθερη πολιτική» ,προκειμένου να δοθεί άφεση αμαρτιών στις πολιτικές δυνάμεις του χτες  και να ξεχάσουν οι σιδηροδρομικοί ΠΩΣ  η χώρα έχασε το 25% του ΑΕΠ της την τετραετία 2010-2014.
 Ξεχνούν όμως, ότι χάρη σε αυτήν την πολιτική, οι συντάξιμες αποδοχές των σιδηροδρομικών και το εφάπαξ τους ,αυξήθηκαν κατά 40% τουλάχιστο τα τελευταία 4 χρόνια, αφού πλέον αυτές είναι ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ των υψηλών εισφορών τους. Για αυτήν την εξέλιξη η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. δεν ενημέρωσε ΠΟΤΕ τον σιδηροδρομικό κόσμο,  ούτε έβγαλε κάποια ανακοίνωση, αποδεικνύοντας σε όλους , ότι προτιμούσε και ΠΡΟΤΙΜΑ το «ληστρικό» PSI των Σαμαρά – Βενιζέλου ή τον Νόμο Βρούτση που εξαΰλωνε το εφάπαξ των σιδηροδρομικών και εξαφάνισε τα αποθεματικά των Ταμείων μας.
 Πολιτικά συμφωνεί και  την βολεύει η περικοπή της 13η-14ης σύνταξης που επιβλήθηκε το 2013 , τότε που οι κομματικοί φορείς των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ λέγανε «αλήθεια», τα μνημόνια ήταν ευλογία και οι πολιτικοί ταγοί της χώρας, Υπουργοί των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ,  διαγωνίζονταν για το ποιος θα απολύσει  περσότερους Δημοσίους υπαλλήλους, μην τυχόν και  τους κλέψουν την δόξα οι εκπρόσωποι της Τρόικας.  Τότε που το «όλοι μαζί τα φάγαμε» στοχοποιούσε κάθε Ελληνίδα και Έλληνα ως συνένοχο στην χρεωκοπία της χώρας και οδηγούσε στην υπαγωγή της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. 
Την περίοδο εκείνη, οι ίδιοι συνδικαλιστές της πλειοψηφίας της ΠΟΣ. που σήμερα κουνάνε το δάχτυλο, καίγανε τις μπλε- πράσινες κομματικές ταυτότητες στο Σύνταγμα και μετά φωτογραφίζονταν και χαριεντίζονταν  σε happening με όσους έκλεισαν το 1/3 του Ελληνικού Σιδηροδρόμου μετατάσσοντας χιλιάδες σιδηροδρομικούς με τον Νόμο 3891. Φωτογραφίες και παρουσίες σε δεξιώσεις με όσους επιστράτευαν εργαζομένους που αντιδρούσαν, με αυτούς που έκλειναν σε ένα βράδυ την ΕΡΤ και έφερναν την άγρια καταστολή σε γειτονιές και πλατείες,  με όσους εκχωρούσαν τις μετοχές των ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, μέσα σε μια νύχτα, το 2013. Με όσους οδήγησαν την ανεργία στο 27%, εισήγαγαν τα πενταεύρα στα Νοσοκομεία και ανέχονταν τους δολοφόνους ναζί της Χρυσής Αυγής είτε στο Κερατσίνι,  είτε στην Ιχθυόσκαλα είτε έξω από σχολειά και μέσα σε γειτονίες.
Μιλούν οι συνδικαλιστές -αυτής-  της πλειοψηφίας της ΠΟΣ, όταν σιώπησαν για την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού για νέους κάτω των 25, για τα ΠΑΙΔΙΑ μας δηλαδή, που είχε θεσπιστεί μετά την Π.Υ.Σ. 2013 της Κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, που ΕΠΙΣΗΣ καταργούσε τις ελεύθερες Συλλογικές Διαπραγματεύσεις στο Δημόσιο και όχι μόνο, θεσπίζοντας το 2ο ενιαίο μισθολόγιο απομειώνοντας  κατά  ΕΠΙΠΛΕΟΝ 25% τις αποδοχές μας καταργώντας ΚΑΙ τα Δώρα στο Δημόσιο.
 Συνάδελφοι της πλειοψηφίας
 ο Νόμος για την έγκριση των ΣΣΕ στις ΔΕΚΟ από τα Συναρμόδια Υπουργεία ψηφίστηκε 6 χρόνια πριν, όχι από αυτήν την Κυβέρνηση. Και αυτό το γνωρίζατε πολύ καλά όταν κωλυσιεργούσατε την υπογραφή της ΣΣΕ στον ΟΣΕ για λόγους κομματικής σκοπιμότητας. Αναρωτιόμαστε γιατί βιαστήκατε να υπογράψετε την ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ (με μηδενικές αυξήσεις) το καλοκαίρι και γιατί καθυστερήσατε να συμφωνήσετε στην ΣΣΕ στον ΟΣΕ, όπου τελικά υπογράφηκε 4 μήνες μετά, το 95% του προτεινόμενου κειμένου – ήδη από το καλοκαίρι του 2018-.
Αναρωτιόμαστε αν θυμάστε ή αν ντρέπεστε για την ΣΣΕ του 2011 που πλειοψηφικά υπογράψατε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ όλων των προηγούμενων όρων που είχαμε κερδίσει ως συνδικάτο με αγώνες δεκαετιών, για να «σώσετε», τάχα, τον θεσμό. 
Οι κατ επίφαση υπερασπιστές των συμφερόντων των σιδηροδρομικών και του Ελληνικού Σιδηροδρόμου λοιπόν, καλό θα ήταν να εκδίδουν τις κομματικές τους ανακοινώσεις υπό την σφραγίδα των παρατάξεων τους και όχι υπό το λογότυπο της Π.Ο.Σ.
Είναι υπόλογοι στον σιδηροδρομικό κόσμο και στην Ελληνική Κοινωνία για την απαξίωση του μέσου τις τελευταίες δεκαετίες, όταν αυτό είχε καταστεί όργανο εξυπηρέτησης Εθνικών Εργολάβων και διακίνησης πολιτικού χρήματος (Siemens κτλπ). Τότε που δεν τολμούσαν καν χαρακτηρισμούς και χειροκροτούσαν μακέτες και αγορά Ηλεκτρομηχανών Siemens χωρίς να υπάρχει δίκτυο ηλεκτροκίνησης!
Είναι υπόλογοι στον σιδηροδρομικό κόσμο γιατί τα τελευταία 4 χρόνια ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ από κάθε μεγάλη στιγμή του σιδηροδρόμου. ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ από ντροπή γιατί δεν μπορούσαν να χωνέψουν ότι οι μακέτες που χειροκροτούσαν επί δεκαετίες έγιναν επιτέλους πραγματικότητα, ολοκληρώθηκαν έργα που καρκινοβατούσαν δεκαετίες και  που αναβαθμίζουν τον ρόλο του σιδηροδρόμου στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία. Η πραγματικότητα της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης και υπερσύχρονης σιδηροδρομικής ΠΑΘΕ έχει αποδεδειγμένα στεναχωρήσει την πλειοψηφία αυτής της ΠΟΣ. 
Θέλαν τον σιδηρόδρομο μικρό για να εμφανίζονται  ως «μεγάλοι» μικροί και ανεπαρκείς συνδικαλιστές. Είναι βέβαιο ότι η ανάπτυξη του μέσου θα τους εξαφανίσει από τον συνδικαλιστικό χάρτη.
Ως μοναδική θλιβερή ανάμνηση αυτής της πλειοψηφίας της ΠΟΣ , θα θυμόμαστε την αγωνιώδη προσπάθεια της να πείσει ότι η σήραγγα του Καλίδρομου δεν θα έπρεπε να λειτουργήσει γιατί υπάρχει …σκόνη εντός αυτής, αλλά και την προσπάθεια να μην λειτουργήσει ο νέος Σταθμός Λαρίσης με γελοίες δικαιολογίες!
Για την πρωτοφανή τους ανεπάρκεια άλλωστε, ο σιδηροδρομικός κόσμος τους γύρισε την πλάτη. Μέχρι σήμερα στις εκλογές που έχουν διεξαχθεί σε ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, τα αποτελέσματα έχουν ως εξής 

Δίκτυο Σιδηροδρομικών 22 Αντιπρόσωποι στην ΠΟΣ
ΠΑΣΚ        17
ΔΑΚΕ    12 
ΠΑΜΕ
Ενότητα 4

Καλούμε --αυτήν - την πλειοψηφία της ΠΟΣ, να σταματήσει να ευτελίζει τον θεσμό του συνδικάτου μας με ανακοινώσεις όπως η χτεσινή. Να ασχοληθεί με την ουσία και να αφήσει τις κομματικές της υποχρεώσεις έξω από το συνδικάτο.

Και η ουσία βρίσκεται στον αγώνα των σιδηροδρομικών για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ όλων των νεοφιλελεύθερων πολιτικών,  την επαναφορά των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων με την άρση των μισθολογικών περιορισμών και την υπογραφή ΚΛΑΔΙΚΗΣ Σύμβασης Εργασίας για τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο.

ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ – ΜΑΙΟΣ 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου