Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2019

Επενδύσεις 58 δις. ευρώ έως το 2023 προβλέπει το business plan της FSI, μητρικής εταιρείας των ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ. 12 δις. σε νέα τρένα – λεωφορεία.


Ως το μεγαλύτερο επενδυτικό όμιλο της Ιταλίας θέλει να καθιερωθεί η Ferrovie Dello Stato Italiane, μητρική εταιρεία των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.Παρουσία του Ιταλού υπουργού Οικονομικών Giovanni Tria
και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Danilo Toninelli, ο διευθύνων σύμβουλος της FSI Gianfranco Battisti (σχετική φωτό) παρουσίασε, την Παρασκευή 10 Μαΐου, το επενδυτικό πλάνο της περιόδου 2019 – 2023.


Αυτό προβλέπει συνολικές επενδύσεις 58 δις. ευρώ, οι οποίες επιμερίζονται ως εξής:

42 δισ. σε υποδομές, εκ των οποίων 28 δις για σιδηροδρόμους και 14 δις. για δρόμους, 12 δις. (εκ των οποίων, το 88% με πόρους του ομίλου) σε νέα τρένα και λεωφορεία, 2 δις. για υπόγειους σιδηρόδρομους και 2 δις. για υπηρεσίες πληροφορικής και ακίνητα.

Επιδίωξη του ιταλικού ομίλου είναι, το 2023, να επιτύχει ετήσια έσοδα 16,9 δις. ευρώ, έναντι 12,07 δις. το 2018 και καθαρά κέρδη 800 εκατ., συνεισφέροντας αυξητικά και σε ετήσια βάση κατά 0,9% στο ιταλικό ΑΕΠ.

Επίσης, κεντρικός στόχος του ιταλικού ομίλου είναι η βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβάτη και η εισαγωγή νέων υπηρεσιών / καινοτομιών, υπολογίζοντας ότι, σε ετήσια βάση, οι επιβάτες του ομίλου θα αυξάνονται κατά 90 εκατ., ήτοι 400.000 λιγότερα οχήματα.

Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου