Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

+ΣυνΕξέλιξη : Παρακαταθήκη και εγγύηση για το μέλλον όσα πετύχαμε τα 4 τελευταία χρόνια

Τις κατακτήσεις των 4 τελευταίων χρόνων για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς απαριθμεί η +ΣυνΕξέλιξη εν όψει των εκλογών της επόμενης εβδομάδας.
Διαβάζουμε >
Θεσμικά 

Κατοχύρωση των θέσεων εργασίας με πρόβλεψη στην σύμβαση των ΥΓΟΣ (ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Δημόσιο) και μέχρι το 2025 ΕΓΓΥΗΜΕΝΕΣ τουλάχιστο 280 θέσεις εργασίας μηχανοδηγών ΜΟΝΟ για τα δρομολόγια που επιδοτούνται απο τα ΥΓΟΣ.
Επικαιροποίηση του νέου Γενικού Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας μετά από 35 χρόνια με ξεκάθαρες διατυπώσεις γύρω από τον αναβαθμισμένο ρόλο μας στην κυκλοφορία. 
Πρόβλεψη στον νέο ΓΚΚ για την στελέχωση των Δ/Η, Η/Α και Α/Α με 2 μηχανοδηγούς, ενάντια στις προθέσεις ΚΑΙ της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας.
Θέσπιση  Εθνικής Νομοθεσίας  για τον  μέγιστο ημερήσιο χρόνο μηχανοδήγησης, στις 5 ώρες και 30 λεπτά σε όλο το τροχαίο υλικό με διάλειμμα μισής ώρας εντός του οκταώρου. 
Κατοχύρωση μέσω της ΣΣΕ του μηχανοστασίου ως έδρα για την ανάληψη και λήξη εργασίας, ανατρέποντας αντεργατικές διατάξεις του Κανονισμού Εργασίας. Κατοχύρωση των ωρών παράδοσης – παραλαβής τροχαίου υλικού μέσω ΣΣΕ.
Ανατροπή των αντεργατικών  διατάξεων του Κανονισμού Εργασίας για τις συνεχόμενες ημέρες εργασίας, κατοχύρωση της θερινής περιόδου αδειών για τους μηχανοδηγούς (15/6 εως 5/09).
Ανατρέψαμε τα σχέδια όσων επιχείρησαν να εισάγουν συνταξιούχους στην παραγωγή.
Αναβαθμίσαμε τον ρόλο μας στην ALE.
Αυτοδιοίκητο στον κλάδο μετά από δεκαετίες. Παρουσία των μηχανοδηγών σε όλη την διοικητική δομή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συμφωνία μέσω ΣΣΕ για διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού και μηνιαία προγράμματα εργασίας.
7 ήμερη άδεια μετά αποδοχών στον μηχανοδηγό μετά από δυστυχήματα (αυτοκτονίες κτλπ)
Προστασία των μηχανοδηγών με προβλήματα υγείας μέσω ΣΣΕ. Παραμένουν στο μισθολόγιο και απασχολούνται σε καθήκοντα του Κλάδου.
Πρόσληψη 100 νέων μηχανοδηγών – Συμφωνία για συμμετοχή παιδιών μηχανοδηγών σε αυτές.
Ίδρυση Σιδηροδρομικής Ακαδημίας για την πιστοποίηση του επαγγέλματος από το Δημόσιο. 

  • Χορήγηση Ευρωπαϊκής Άδειας Μηχανοδηγού σε ΟΛΟΥΣ τους ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μηχανοδηγούς
  • Πιστοποιήθηκαν οι 22 βοηθοί μηχανοδηγού (2017) με Νομοθετική Ρύθμιση που ψηφίστηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αγωνιστήκαμε και πετύχαμε το άνοιγμα  της Σιδηροδρομικής Αγοράς στην Ελλάδα με σαφείς κανόνες , συμμετέχουμε ισότιμα  και αυτόνομα στον Κοινωνικό Διάλογο στην χώρα, αναβαθμίζοντας τον ρόλο της ΠΕΠΕ.
Αλλαγή Καταστατικού του Σωματείου. Οι κάτοχοι εν ενεργεία άδεια μηχανοδήγησης με βάση τις διατάξεις του Ν.3911 και οι εκπαιδευόμενοι εκπροσωπούνται από την ΠΕΠΕ.
Δικαιοσύνη, διαφάνεια και ισονομία στον καταμερισμό έργου και απολαβών με σεβασμό στην αρχαιότητα και στα περιφερειακά μηχανοστάσια.
  • Απλοποίηση διαδικασίας ιατρικών εξετάσεων, μετά την αποδοχή της πρότασης μας για συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με διαγνωστικά κέντρα.
  • Δημιουργία Τράπεζας Αίματος Σωματείου Μηχανοδηγών 
  • Στηρίξαμε  ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους
  • Αναδείξαμε τα προβλήματα στην υποδομή για πρώτη φορά με συνέντευξη τύπου το καλοκαίρι του 2017- Στηρίξαμε τον εκσυγχρονισμό του Δικτύου.
  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΝΟΜΟΥ 3891 ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ 
Υπογραφή Διετούς Επιχειρησιακής ΣΣΕ για πρώτη φορά στην Ιστορία της ΠΕΠΕ με σαφείς αυξήσεις για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς, συνέχεια της συμφωνίας του Δεκεμβρίου του 2017 που πολεμήθηκε από το συνδικαλιστικό κατεστημένο.
Μισθολόγιο για τον κλάδο μετά από 29 χρόνια αναμονής, o μηχανοδηγός στην κορυφή της μισθολογικής βαθμίδας
Κατοχύρωση επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος.
Επαναφορά οικογενειακών επιδομάτων, αναγνώριση τίτλου σπουδών χωρίς να απαιτείται συνάφεια με το επάγγελμα.
Κανένας διαχωρισμός νέων –παλαιών μηχανοδηγών
Πληρωμή  των δευτερευουσών απολαβών με βάση την Εργατική Νομοθεσία
Συνολικά 3000 Ευρώ ως bonus για τους μηχανοδηγούς την τελευταία 4ετία και μέχρι τον Μάιο του 2020!
Αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης κατά 40%
Πληρωμή 6ης μέρας
Επιπλέον bonus 2000 Ευρώ  για όσους μηχανοδηγούς παραμείνουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι τον Οκτώβρη του 2019.
Πληρωμή των ανεκτέλεστων αδειών με την νόμιμη προσαύξηση 100% από το 2017 και έπειτα – Επίλυση χρόνιων αιτημάτων μηχανοδηγών για οφειλόμενες αναπαύσεις και άδειες από το μακρινό ….2009!
Επαναφορά πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλισης με κάλυψη του κόστους από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους μηχανοδηγούς  κατά 100%.

  • Υπηρεσιακά Κινητά τηλέφωνα σε όλους τους μηχανοδηγούς

ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ

Στήριξη  σε πολιτικό επίπεδο της προσφυγής μηχανοδηγών για τον υπολογισμό του εφάπαξ, για την αποκατάσταση στρεβλώσεων δεκαετιών σε βάρος του κλάδου.
Αύξηση των συντάξεων κατά 45% την τελευταία 4ετία, αφού πλέον λειτουργούν ανταποδοτικά

ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ 
Συνεχίζουμε την στήριξη  σε όλα τα επίπεδα των υποχρεωτικά μεταταχθέντων μέχρι την τελική δικαίωση τους και όλων των αγωγών για οικονομικές διεκδικήσεις (25%- επικίνδυνο και ανθυγιεινό - παράνομες περικοπές στα Δώρα την περίοδο 2013-2016).

1 σχόλιο:

  1. 4 χρόνια συνεχούς δράσης και ΕΜΠΡΑΚΤΩΝ αποτελεσμάτων. Όσα πετύχαμε δεν προέκυψαν μέσα απο "συζητήσεις" ούτε φυσικά μέσα απο διαρκή εσωτερική συμπόρευση.Δεν ξεχνάμε ποτέ τις τρικλοποδιές που για 2 χρόνια αντιμετωπίσαμε . Θυμίζω για παράδειγμα ότι μέχρι και το 2017, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου η πρόταση της +ΣυνΕξέλιξης για προσφυγή στο ΣΕΠΕ, για την έλλειψη μηχανοδηγών , καταψηφιζόταν με ψήφους 6 - 5 (!!), υπερψήφιστηκε τον Ιούνιο του 2017 μετά το δυστύχημα του Άδενδρου και κατόπιν ήρθε η συμφωνία του Δεκεμβρίου που άνοιξε τον δρόμο για την ΣΣΕ. Θυμίζω την πρόταση μας το 2016 για διάλογο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για υπογραφή συμφωνίας για τον μέγιστο χρόνο μηχανοδήγησης, όταν και το ΣτΑ επίσης πλειοψηφικά -μετά και το ΔΣ- απέρριψε τότε ακόμα και τον διάλογο (!!!). Ότι έγινε έγινε λοιπόν ΚΑΙ με εσωτερικές συγκρούσεις, τις οποίες είμαστε υποχρεωμένοι να θυμίσουμε. Οι μηχανοδηγοί το 2018, βλέποντας τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, επιβράβευσαν την προσπάθεια μας , αυξάνοντας τις έδρες της +ΣυνΕξέλιξης σε 7 , απο 5 το 2015. Η ψήφος στην +ΣυνΕξέλιξη, σημαίνει ψήφο υπέρ των συμφερόντων του επαγγελματία μηχανοδηγού.
    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ με το ψηφοδέλτιο που ενώνει τους μηχανοδηγούς 4 χρόνια τώρα, πέρα απο κομματικές αντιλήψεις και παρωπίδες!

    Γενιδούνιας Κώστας

    Υ.Γ Όλα όσα πετύχαμε και κάποια που σίγουρα έχουμε ξεχάσει στο κείμενο παραπάνω, είναι αφιερωμένα στον "ανώνυμο" που έγραψε στο ΜΑΙ, ότι σε αυτές τις εκλογές ψηφίζουμε χωρίς να ερευνούμε (ψήφιζε και μη ερεύνα) και υπέγραψε ως -Πραγματικά ανεξάρτητη μηχανοδηγοί-. Το -η- στο ανεξάρτητη το έγραψε ανορθρόγραφα και γελούσε ο κόσμος.
    Σε αυτόν τον -άγνωστο- λοιπόν, προτείνω να διαβάσει τα όσα πετύχαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή