Λόγω της έλλειψης προσωπικού , η κατάσταση έχει ξεφύγει και οι Διοικούντες προσπαθούν με επικίνδυνες προτάσεις να μετριάσουν το πρόβλημα.
Νέο περιστατικό είχαμε σήμερα , με μηχανοστασιάρχη στο ΜΑΙ , να ζητά απο μηχανοδηγό να εκτελέσει αμαξοστοιχία IC AEG προς Χαλκίδα , χωρίς 2ο μηχανοδηγό και χωρίς
2ο άτομο απο τον κλάδο της κίνησης , την ώρα που είναι γνωστό ότι στο συγκεκριμένο τροχαίο υλικό, δεν εξασφαλίζονται αυτόματα οι πόρτες , δεν υπάρχει ικανοποιητική ορατότητα απο την πλευρά του μηχανοδηγού και προς τα αριστερά , ενώ και το parking λειτουργεί χειροκίνητα με τον 2ο μηχανισμό να βρίσκεται 4 ή 5 βαγόνια πίσω .
Για το θέμα ειδοποιήθηκε τόσο ο Πρόεδρος , όσο και ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ , οι οποίοι και έδωσαν την απαραίτητη κάλυψη στον συνάδελφο και το θέμα έληξε προς το παρών.
Θυμίζουμε σε όλους αυτούς τους " μηχανοστασιάρχες ¨ ότι προτού προαχθούν ήταν μηχανοδηγοί και γνωρίζουν πολύ καλά τόσο τους κανονισμούς , όσο και τους κινδύνους .
Και κυρίως τους θυμίζουμε για άλλη μια φορά , ότι έχουμε καταλάβει ότι έχουν διαλέξει πλευρά.
Απο την πρόσφατη παρουσία τους στο ΣΕΠΕ , ενάντια σε αιτήματα μηχανοδηγών μέχρι την περυσινή αθώα ¨υπηρεσιακή αναφορά " προς τον ΔΙΚΑΜ στην οποία εισηγούντο , ως επικεφαλής του ΜΑΙ , να αυξηθούν λόγω των καλοκαιρινών αδειών , οι ώρες μηχανοδήγησης σε 7 ημερησίως .
Απο την πρόσφατη παρουσία τους στο ΣΕΠΕ , ενάντια σε αιτήματα μηχανοδηγών μέχρι την περυσινή αθώα ¨υπηρεσιακή αναφορά " προς τον ΔΙΚΑΜ στην οποία εισηγούντο , ως επικεφαλής του ΜΑΙ , να αυξηθούν λόγω των καλοκαιρινών αδειών , οι ώρες μηχανοδήγησης σε 7 ημερησίως .
Και ίσως θα πρέπει να δούμε ξανά το θέμα της συμμετοχής τους στην ΠΕΠΕ , αν συνεχίσουν να επιδεικνύουν την ίδια αντισυναδελφική και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά .
Υπάρχουν και εισαγγελείς και πιστεύω ότι θα είναι και μερικοί που δεν θα είναι καθοδηγούμενοι και χειραγωγούμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή