Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Σχεδιασμός για μόνιμη κατάργηση Χαλκίδων το καλοκαίρι ;

Λιγότεροι απο 90 πλέον οι μηχανοδηγοί στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας ενώ περίπου άλλες 6-7 συνταξιοδοτήσεις αναμένονται μέχρι τέλος του χρόνου !
Πρόκειται φυσικά για ιστορικά χαμηλό νούμερο προσωπικού έλξης το οποίο καταδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος . Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στην περιφέρεια και στην Θεσσαλονίκη !
Σύμφωνα με πληροφόρηση που έχουμε προκειμένου να αντιμετωπιστεί η
κατάσταση  η ΔΙΚΑΜ εξετάζει την ΜΟΝΙΜΗ κατάργηση δρομολογίων Χαλκίδας , κίνηση η οποία θα δώσει και το τελειωτικό χτύπημα στον Προαστιακό Αθήνας       ( Πειραιάς - Χαλκίδα - Αεροδρόμιο - Κιάτο ). 
Η περικοπή στα δρομολόγια για τις προσεχείς μέρες , δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς το καλοκαίρι με τα 5 γκρουπ των αδειών θα  λείπουν καθημερινά 17 -20 μηχανοδηγοί σε άδεια !
Αυτό σημαίνει ότι - και με την είσοδο των 20 βοηθών απο 1η Ιουλίου - ότι θα έχουμε διαθέσιμους λιγότερους απο 75 μηχανοδηγούς καθημερινά στο ΜΑΙ , για να βγουν οι υπηρεσίες με το ήδη αυξημένο έργο , ενώ η λέξη ρεπό θα φαντάζει ουτοπία.
Ίδια και χειρότερη η κατάσταση στην Θεσσαλονίκη , όπου και εκεί έχουμε καταργήσεις δρομολογίων - κυρίως εμπορικών - αφού το προσωπικό δεν φαίνεται διατεθειμένο να ακολουθήσει την εντατικοποίηση της εργασίας , ενώ έρχονται και οι καλοκαιρινές άδειες .

Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την θέση της ΠΕΠΕ για το θέμα.

Γιατί καλές οι κορώνες και τα εξώδικα για προσλήψεις , αλλά δυστυχώς τα πράγματα φτάνουν σε τραγικό αδιέξοδο - και με την ευθύνη του Σωματείου -, και απο όσα πληροφορούμαστε ούτε στο ΜΑΙ το προσωπικό είναι διατεθειμένο να ακολουθήσει στους εξοντωτικούς ρυθμούς που θέλει να επιβάλει η ΔΙΚΑΜ .

Τέλος ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιστροφή μεταταχθέντων μηχανοδηγών ( συλλογή αιτήσεων απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) στην απέλπιδα προσπάθεια της εταιρείας να σώσει ότι μπορεί στο θέμα της έλλειψης προσωπικού.

Δυστυχώς οι αιτήσεις ήταν ελάχιστες , επιβεβαιώνοντας ότι πλέον η έλλειψη κινήτρου αλλά και η οικονομική αδικία σε βάρος των μηχανοδηγών , λειτουργούν αποτρεπτικά - τουλάχιστο.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι την Πέμπτη είχαν γίνει 

3 αιτήσεις συναδέλφων είναι για επιστροφή στο ΜΑΙ 
3 αιτήσεις αφορούν επιστροφή στην Πάτρα 
ενώ έχουμε και 1 αίτηση συναδέλφου για επιστροφή στο Μ.Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου