Την επέκταση της αστικής ζώνης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου σε σταθμούς της γραμμής της Χαλκίδας εξετάζει ο ΟΑΣΑ, από κοινού με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα του επιβατικού κοινού, καθώς σημαντικός αριθμός επιβατών, που χρησιμοποιεί
συνδυαστικά σε καθημερινή βάση τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς και τον Προαστιακό, ζητά την επέκταση ισχύος των προϊόντων κομίστρου του ΟΑΣΑ σε τμήμα της γραμμής του Προαστιακού Πειραιάς – Χαλκίδα.
Οι τελικές αποφάσεις αναμένεται ότι θα ληφθούν με την συνεργασία των δύο εταιρειών και αφού προηγουμένως σταθμιστούν όλα τα δεδομένα, αφού, εκτός από την εξυπηρέτηση των αναγκών του επιβατικού κοινού, σημασία έχει η οποιαδήποτε κίνηση να μην δημιουργήσει πρόβλημα στα έσοδα τους.
Συνεργασία OAΣΑ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύμφωνα με την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική, ο Ο.Α.Σ.Α. συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως προς το σχεδιασμό και προγραμματισμό του συγκοινωνιακού έργου που εκτελείται στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητάς του από τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Στο πλαίσιο αυτό οι συγκοινωνιακές υπηρεσίες Ο.Α.Σ.Α. και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι συνδυαστικές και στην αστική ζώνη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (Μαγούλα- Πειραιάς- Κορωπί) ισχύει η τιμολογιακή πολιτική και τα προϊόντα κομίστρου του Ο.Α.Σ.Α.). Οι μετακινήσεις από και προς το Αεροδρόμιο πραγματοποιούνται από τον Προαστιακό και το Μετρό, με εισιτήρια ίδιας αξίας και ίδιων δικαιωμάτων χρήσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου