Της Μάρως Τσαντήλα - Euro2day.gr
Η σήραγγα Όθρυος είναι μία από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες στην Ελλάδα καθώς αποτελείται από δύο μονούς κλάδους (ένας για κάθε κατεύθυνση) με μήκος 6,4χλμ ανά κλάδο.
Το ξετρύπημα της σήραγγας του όρους Όθρυς ολοκληρώθηκε σήμερα. Πρόκειται για την ένωση των δύο πλευρών της σήραγγας, η οποία είναι ένα από
τα μεγαλύτερα αλλά και δυσκολότερα σιδηροδρομικά έργα που εκτελούνται στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το έργο βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του έτους, οπότε ήταν και η καταληκτική ημερομηνία.
Η σήραγγα Όθρυος είναι μία από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες στην Ελλάδα καθώς αποτελείται από δύο μονούς κλάδους (ένας για κάθε κατεύθυνση) με μήκος 6,4χλμ ανά κλάδο.
Στην ίδια γεωγραφική περιοχή βρίσκεται και η σήραγγα Καλλιδρόμου, η διάνοιξη της οποίας ολοκληρώθηκε πριν ένα χρόνο, και με μήκος 9 χλμ ανά κλάδο αποτελεί την μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.
Με την ολοκλήρωση των ιδιαίτερα δύσκολων κομματιών του σιδηροδρομικού δικτύου θα προχωρήσει και το έργο – σκούπα με το οποίο θα ολοκληρωθούν τα υπολειπόμενα έργα στο τελευταίο, υπό κατασκευή κομμάτι της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη που αναβαθμίζεται σε διπλή, ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων.
Η γραμμή υπολογίζεται ότι θα είναι πλήρως έτοιμη στα τέλη του 2016, οπότε τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να διανύσουν την απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων σε περίπου 3 ώρες και 15 λεπτά, αναβαθμίζοντας σημαντικά επιβατικές αλλά και εμπορευματικές μεταφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου