Το τελευταίο διάστημα έχουμε παρατηρήσει και μας έχουν γίνει παράπονα και απο συναδέλφους ότι η αμαξοστοιχία ενώ είναι χαραγμένη με 6 καρότσες στα εγχειρίδια , λόγω του μεγάλου αριθμού επιβατών
(που εκθέτει όσους θέλαν να κόψουν το τρένο ) ταξιδεύει με 7 καρότσες , με αποτέλεσμα να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις αλλά και ταλαιπωρία προσωπικού και τροχαίου υλικού.
Καλό θα ήταν να δουν οι υπεύθυνοι το θέμα και όταν υπάρχει 7η καρότσα να γίνεται η αμαξοστοιχία με διπλή έλξη .
Αυτός που σκέφτηκε να βάλει την 7η καρότσα,σκέφτηκε ότι δεν χωράει όλο το τρένο στην αποβάθρα τουΣ.Κ.Α.,και οτί κάποια στιγμή θα μαζέυουν κάποιον σκοτωμένο επιβάτη απο την Αττική Οδό?Σκέφτηκε για πιο λόγο δεν σταματάει εδώ και πολύ καιρό το 600-601 στο Σ.Κ.Α.?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατασταση με το 884 ειναι αποτοκο της ηλιθιας πολιτικης της διοικησης της τραινοσε η οποια εφαρμοζεται εδω και 3 χρονια και δρομολογει δρομολογια ιντερσιτι με συμπληρωμα ενω παραλληλα εχει εξαφανισει ολες τις απλες ταχειες και τοπικα δρομολογια του αξονα εξαναγκαζοντας το επιβατικο κοινο ειτε να μετακινηθει με τα 884-885/1510-1511, ειτε να πληρωσει ενα τσουχτερο εισητηριο μονο και μονο για να μην σαρδελοποιηθει στα 2 προηγουμενα δρομολογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναο προφανες οτι μια Δ/Η οταν βγαζει το δρομολογιο με καθυστερηση στα εξη καροτσια φανταστειτε τι γινεται στους+55 τονους βαρος.Τουλαχιστον ας ανοιγε το δρομολογιο τοσο ωστε να μπορει να καλυφθει.
Επισης σωστο θα ηταν η συνθεση να μην σχηματιζεται με οχηματα ιντερσιτι αλλα με οχηματα κατασκευης Ναυπηγειων(1992) τα οποια φερουν και κλιματισμο αλλα ειναι και ελαφρυτερα.Ακομη και κυλικειο θα μπορουσε να μπει το ανακατασκευασμενο γιουγκοσλαβικο που μπαινει στο 600αρι.Ετσι θα ελαφρυνει και ο συρμος κατα πολυ ενω παραλληλα θα γινεται και διαχωρισμος υπηρεσιων απο τις
αμαξοστοιχιες ποιοτητας.
Ειναι λυσεις απλες που μπορουν να σωσουν κατι...
Δ.Π.Π