Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Δοκιμή για την διάσπαση στα εμπορικά στο ΜΑΙ - Το τέλος των μύθων

Άλλο Ίλιον , άλλο ILLINOIS  κύριοι !
Στην δοκιμή παρέστη ο Αντιπρόεδρος της ΠΕΠΕ ( Βρισκόταν σε υπηρεσία στο μηχανοστάσιο ) Γενιδούνιας Κώστας , ο οποίος μας μεταφέρε και τα όσα είδε . Παρών επίσης στις  ήταν και  ο ΜΕΚ Κάσσης Δημήτρης .
Το σημαντικότερο απο όσα πληροφορηθήκαμε είναι ότι καταρρίπτεται ο μύθος που είχαν διαδώσει κορυφαίοι συνδικαλιστές της έλξης  ότι δήθεν το πρόβλημα οφείλεται στην ανακατασκευή των Δ/Η που έγινε στην Ελλάδα.
Και αυτό γιατί 



Η 1η δοκιμή πραγματοποιήθηκε με την Α504 που είχε ανακατασκευαστεί στο  ΙLLINOIS των Ηνωμένων Πολιτειών όπως βλέπετε στην φωτογραφία που δημοσιεύει το στέκι της έλξης , το blog που μιλάει με στοιχεία και όχι λόγια του κοπανιστού αέρα.

Αυτό λοιπόν που είδαν όλοι και με την Α504 ήταν ότι ο μηχανισμός διάσπασης (ένδειξη ακαριαίας πέδης )  λειτουργούσε μέχρι το  το 3ο βαγόνι , ενώ όταν η διάσπαση γινόταν στο 4ο βαγόνι υπήρχε προοδευτική πέδηση απλά και δεν λειτουργούσε η ακαριαία






Για τον λόγο αυτό και προκειμένου να γίνει και άλλη δοκιμή , επιστρατεύτηκε και η Δ/Η 455 όπως βλέπετε στην φώτο παρακάτω και τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια .

Μέχρι το 3ο βαγόνι η ακαριαία πέδη σε περίπτωση διάσπασης επενεργεί , στο 4ο είχαμε προοδευτική πέδη σχεδόν 2 atm , ενώ το ανησυχητικό είναι ότι στο 10ο βαγόνι ο αγωγός των 5 atm έπεσε στις μόλις 4.8 atm .








Μιλώντας με τους τεχνικούς που πραγματικά δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να λυθεί το πολύ σοβαρό για την ασφάλεια της κυκλοφορίας πρόβλημα μάθαμε ότι έχουν σταλεί επιστολές και στην κατασκευάστρια εταιρεία για το θέμα , που όμως ακόμα δεν έχει απαντήσει επί της ουσίας.

Εμείς κρατάμε αυτό που είδαμε και ρωτώντας μείναμε έκπληκτοι , καθώς ΑΛΛΑ μας λέγανε στις συνελεύσεις κορυφαίοι συνδικαλιστές του κλάδου .

Οι μηχανές που ανακατασκευάστηκαν στις ΗΠΑ , εμφανίζουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και γεννιόνται σοβαρά ερωτηματικά για την στάση των συνδικαλιστών στις πρόσφατες συνελεύσεις και την σκοπιμότητα που εξυπηρετούν στην κατασυκοφάντηση της τεχνικής βάσης  στην συνείδηση των μηχανοδηγών .

Εμείς τους λέμε 

Άλλο Ίλιον ΚΥΡΙΟΙ  συνδικαλιστές , και άλλo ILLINOIS .( Γιατί ο ψεύτης χαίρεται μόνο για λίγο καιρό ).

*μηχανοδηγός στην Δοκιμή ήταν ο Πέτρος Μωραΐτης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου