Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Συνεχίζονται τα προβλήματα με την επάνδρωση των IC

Συνεχίζονται και μάλιστα χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος - η θέση του Σωματείου είναι ξεκάθαρη - τα προβλήματα με την επάνδρωση των IC , αφού το προσωπικό πιέζεται καθημερινά στο να αποδεχτεί να επανδρώνεται η αμαξοστοιχία απο ένα μηχανοδηγό στα δρομολόγια για Χαλκίδες.
Έχοντας ξεθάψει διάφορες εγκυκλίους , ( 662 /2011 ) ο υπηρεσιακός μηχανισμός ασκεί καθημερινά
πίεση στους μηχανοδηγούς , θεωρώντας πως κάποιος θα βρίσκεται που θα υποκύπτει σε αυτούς και θα γλυτώσει 1 άτομο καθώς η έλλειψη προσωπικού είναι εντονότατη στο ΜΑΙ.
Η άποψη μας είναι ,  επειδή υπάρχουν πολλές παρερμηνείες ( και απο μηχανοστασιάρχες ) για την θέση του Σωματείου για το θέμα , ότι θα πρέπει η ΠΕΠΕ να βγάλει μια ανακοίνωση - όπως κάνει για ανάλογες περιπτώσεις - γράφοντας τα αυτονόητα , όσα δλδ έχουμε ξαναγράψει και εδώ για να μην υπάρχουν παρερμηνείες , αφού και οι μηχανοστασιάρχες είναι μέλη του Σωματείου .

Τα IC επανδρώνονται με 2 μηχανοδηγούς , ή 1 μηχανοδηγό και 1 βοηθό , αφού δεν εξασφαλίζονται οι πόρτες αυτόματα.

1 σχόλιο: