Ερωτηματικό αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο θα πληρωθούν τα χιλιόμετρα τον προσεχή μήνα, αν δηλαδή αυτό θα γίνει με τον παλαιό ή τον νέο τρόπο υπολογισμού.
Και αυτό γιατί ακόμα δεν έχει εγκατασταθεί κανένα
σύστημα στην πληροφορική για να περνάνε στο σύστημα με τον νέο τρόπο.
Η λύση που προτάθηκε προσωρινά είναι αδύνατη , καθώς θα πρέπει για κάθε μηχανοδηγό ξεχωριστά χειρόγραφα και καθημερινά να συμπληρώνεται έντυπο , να υπολογίζονται και στο τέλος του μήνα , να γίνεται απο τα λογιστήρια πρόσθεση κ πολλαπλασιασμός και μετά να περνάει το ποσό στο σύστημα.
Κάτι τέτοιο μπορεί να φαντάζει εύκολο για μικρά μηχανοστάσια ( των 10-15 μηχανοδηγών ) είναι όμως σχεδόν αδύνατο στα κεντρικά του ΜΑΙ ( που είχε online σύνδεση με το σύστημα) και του ΜΘ.
Οι συνάδελφοι στα λογιστήρια έχουν επισημάνει το πρόβλημα , έχουν προτείνει λύσεις και περιμένουν να δουν τι θα κάνει η Διοίκηση για το θέμα. ( απο ότι έχουμε πληροφορηθεί ψάχνουν να βρούν λύση ).
Υπαρκτό είναι το σενάριο , αυτό το μήνα η πληρωμή να γίνει σύμφωνα με το προηγούμενο καθεστώς.
Τέλος προχωράει η διαδικασία ένταξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ενιαία Αρχή πληρωμών , γεγονός που δεν αναμένεται να επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην μισθοδοσία , παρά μόνο την ελαφρά αλλαγή των ημερομηνιών στην προκαταβολή κ εξόφληση.
Θα ενημερώσουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου