Η διαχειριστική μας ομάδα διάβασε προσεκτικά το χτεσινό ΦΕΚ για το θέμα της μεταφοράς του τροχαίου υλικού απο τον ΟΣΕ στο Ελληνικό Δημόσιο .
Αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση ( και φυσικά το ψάξαμε για να ενημερώσουμε τους σιδηροδρομικούς ) είναι ότι μέρος του τροχαίου υλικού και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας δεν περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ , ΓΙΑΤΙ είναι
δεσμευμένο από την Eurofima.
Δηλαδή παρακρατείται η κυριότητά του , μέχρι να αποπληρωθούν τα δάνεια. Αυτά είναι πολλά, από όλες τις κατηγορίες (Η/Α, rail bus, MAN 2000, Ε/Α κλπ.).
Επίσης άλλα 900 περίπου οχήματα θα παραμείνουν στον ΟΣΕ και θα τα διαχειριστεί για δικές του ανάγκες καθώς και ως διατηρητέα ή μουσειακά.
Επιπλέον
Διαχειριστής του τροχαίου υλικού του δημοσίου, δεν έχει οριστεί όπως γράψαμε και χτες με την παρούσα ΚΥΑ η ΕΕΣΣΤΥ ως θα όφειλε με βάση τον ν. 4111/13 (περί απόσχισης) και αυτό γιατί όπως ακούγεται οι υπεύθυνοι θέλουν να το αποφύγουν σε αυτήν την φάση για να μην θεωρηθεί προικοδότηση του μελλοντικού ιδιοκτήτη της ΕΕΣΣΤΥ .(ενόψει ξεπουλήματος , προφανώς μετά όλα θα γίνουν ).
Ωστόσο η ενέργεια αυτή , δημιουργεί πρακτικά προβλήματα, στην διαχείριση και στην συντήρηση .
Το συμπέρασμα είναι ότι , εκπληρώθηκε ένας ακόμα μνημονιακός όρος στο πόδι, όπως και ότι άλλο έχει γίνει, που απλά πολλαπλασιάζει τα προβλήματα.
Το επόμενο διάστημα , θα ανοίξουμε ένα θέμα που καίει πραγματικά γύρω απο το τροχαίο υλικό και τις εποινικιάσεις βαγονιών απο τρίτες χώρες για την μεταφορά των εμπορευμάτων ,
( Είδαμε τελευταία μετά λύπης ότι τα βαγόνια που μεταφέρουν εμπορεύματα είναι νοικιασμένα απο τα Σκόπια και ψάχνουμε το θέμα και το γιατί ).
Για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών
Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου