Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΔΕΝ ισχύουν οι 6 ώρες μηχανοδηγήσης - Τεχνικός εμπειρογνώμονας για την διάσπαση

Ας διαβάσουν οι μηχανοδηγοί  σε Πάτρα και Κιάτο για να καταλάβουν πως οι λύκοι έχουν ντυθεί πρόβατα και δρουν εντός του Σωματείου μας.
'Ένα απο τα ενδιαφέροντα θέματα που συζητήθηκε χτες και όσο διήρκεσε η συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας ήταν το θέμα των ωρών μηχανοδηγήσης απο 1 μηχανοδηγό.
Ο Αντιπρόεδρος Γενιδούνιας , ρώτησε για το θέμα , θυμίζοντας ότι
όταν ο κ. Ρετσινάς προσπάθησε να περάσει την εγκύκλιο για τις 6 ώρες , η τότε Διοίκηση του Σωματείου (2010/2011) αντέδρασε και συστάθηκε επιτροπή με την συμμετοχή των Τουρλή - Θεοδωρόπουλο απο την ΠΕΠΕ.

Ο συνάδελφος Θεοδωρόπουλος επιβεβαίωσε τα όσα ανέφερε ο Αντιπρόεδρος , λέγοντας πως σήμερα δεν ισχύει ΚΑΝΕΝΑ καθεστώς για το θέμα , αφού ο 3891 /2010 κατήργησε όλες τις εγκυκλίους και πως θα πρέπει να δει το Σωματείο το θέμα.

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε και πάλι ο συνάδελφος Γενιδούνιας , ο οποίος τόνισε ότι η ΔΑΚΕ Έλξης μέσω διαρροών στο διαδίκτυο το τελευταίο διάστημα προσπάθησε να περάσει τις 6 ώρες χειριστήρια για να Νομιμοποιήσει τα κυκλώματα εργασίας στο Κιάτο και στην Πάτρα , καταγγέλοντας για αυτήν την μεθόδευση τον Πρόεδρο του Σωματείου , ο οποίος σε όλη την κουβέντα δεν ανέφερε τίποτα.(όπως συνήθως κάνει όταν δεν έχει κάτι να απαντήσει). Στην δευτερολογία του επανέλαβε για το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας στο Κιάτο , ότι είναι απολύτως φυσιολογικά και κακώς διαμαρτύρεται το προσωπικό.

Εμείς θα ξαναπούμε στους μηχανοδηγούς τα αυτονόητα. Τα κυκλώματα εργασίας στο Κιάτο στηρίζονται απο συγκεκριμένο συνδικαλιστικό χώρο και χτες αυτό αποδείχτηκε περίτρανα.

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε και ο σκοπός που υπηρετούν ορισμένοι.

Όταν γράφουν ότι ισχύουν 6 ώρες χειριστήρια τότε , ή είναι ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ή εκτελούν διεταταγμένη υπηρεσία προς όφελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το έργο άλλωστε το έχουμε ξαναδεί.

Κλείνοντας , κατά την συνεδρίαση του ΤΑΠΕΛ , ο συνάδελφος Γενιδούνιας , αιτήθηκε Νομική Κάλυψη για τους Καραδήμα και Τσιαντά που τέθηκαν σε αργία αδίκως , ενώ πέρασε και το αίτημα των συναδέλφων για τεχνικό εμπειρογνώμονα απο το Υπουργείο που θα μελετήσει το θέμα των Δ/Η MLW για το θέμα της διάσπασης, προκειμένου οι συνάδελφοι να έχουν στις μετέπειτα ενέργειες τους την καλύτερη τεχνική υποστήριξη.


΄Οσα γράφουμε προέρχονται απο την απομαγνητοφώνηση της χτεσινής  συνεδρίασης του ΔΣ. Τα έχουμε ακούσει ΟΛΑ !

Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου