Συνάδελφισες , συνάδελφοι
Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τα όσα συνέβησαν στην τελευταία συνάντηση του Σωματείου με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για να καταγγείλουμε την επιβολή εργασιακών συνθηκών μεσαίωνα στον κλάδο μας.
Στην τελευταία συνάντηση, ο κ. Ζηλιασκόπουλος και ο κ. Ρετσινάς ζήτησαν για πολλοστή φορά από το Σωματείο μας να βάλει πλάτη για να βγεί το έργο!
Για την ακρίβεια ζήτησαν να
γίνουν διπλές Έδεσες στα κυκλώματα του ΜΘ και να ανοίξουν και οι επικουρίες για να βγει το εμπορικό έργο από Αλεξανδρούπολη.
Δυστυχώς ο Πρόεδρος του Σωματείου μας και η ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ για άλλη μια φορά αποδείχτηκαν κατώτεροι των προσδοκιών των μηχανοδηγών.
Σαν να μην έχει μάθει τίποτα από όλα όσα περάσαμε , η απάντηση που έδωσε ο Πρόεδρος στην Διοίκηση ήταν ότι το Σωματείο είναι ανοιχτό σε όλα. Ξεχνώντας τις διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών σε Κιάτο και Πάτρα για τις 6 ώρες επί των χειριστηρίων, ξεχνώντας τις διαμαρτυρίες στο ΜΑΙ για την μη χορήγηση αναπαύσεων, ξεχνώντας τις ανοικτές υποθέσεις σε Πάτρα , Δράμα και Τρίπολη , ο Πρόεδρος και η ΔΑΚΕ είπαν και πάλι ΝΑΙ σε όλα. Έφτασε σε σημείο για τις επικουρίες των βοηθών να αναφέρει χαρακτηριστικά στην Διοίκηση ότι «κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε» την ώρα που γνωρίζει ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων ΔΕΝ επιθυμεί την μετακίνηση τους.
Αποδείχτηκε και πάλι ότι μεγαλύτερο σύμμαχο από την ΔΑΚΕ Έλξης,στην πολιτική ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα μπορούσε να βρεί η Διοίκηση.
Την ίδια ώρα όμως
• Παραμένει στις καλένδες το θέμα με το επίδομα ευθύνης στον μηχανοδηγό και ήδη 10 συνάδελφοι μας έχουν συνταξιοδοτηθεί χωρίς αυτό.
• Ακόμα οφείλουμε άλλες 5 δόσεις από την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο , αφού το επικίνδυνο και ανθυγιεινό που πληρώθηκε στην ΟΣΥ αναδρομικά από 01 Γενάρη 2013 , χάθηκε οριστικά για το πεντάμηνο (Γενάρης – Ιούνης 2013) για τους μηχανοδηγούς , με την τελευταία ΣΣΕ .
• Η παράγκα της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ κάνει και πάλι την εμφάνιση της και 5 συνάδελφοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης σε ΜΑΙ και ΜΘ χωρίς την προκήρυξη της θέσης και κατά συνέπεια χωρίς να λαμβάνουν μέχρι σήμερα το ανάλογο επίδομα. Η Εξέλιξη κατήγγειλε την διαδικασία και όχι τα πρόσωπα.
• Τα χιλιόμετρα ακόμα να πληρωθούν με τον νέο τρόπο υπολογισμού στους μηχανοδηγούς, αφού επί 2 μήνες το Σωματείο δεν έκανε τίποτα απολύτως για να αντιμετωπίσει την εσκεμμένη κωλυσιεργία της Διοίκησης, κωλυσιεργία που βάζει σε άμεσο κίνδυνο τα αναδρομικά που δούλεψαν οι συνάδελφοι μας
• Οι διανυκτερεύσεις σε Πάτρα και Δράμα και το εξοδολόγιο στην Τρίπολη παραμένουν στις καλένδες ενώ η Διοίκηση βλέποντας την συνδικαλιστική ανυπαρξία του Σωματείου ζητά ωμά να βάλουμε πλάτη ….για να το σκεφτεί!
• Κανείς από τους 10 μετατασόμενους μηχανοδηγούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για επιστροφή δεν έχει κληθεί να επιστρέψει
• ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ αποδέχτηκαν σιωπηρά την τιμωρία με αργία των 2 μηχανοδηγών για το θέμα της διάσπασης ενώ δεν δέχτηκαν να σηκώσει το θέμα το Σωματείο. Πρόεδρος και Γραμματέας με ανακοίνωση του Σωματείου πέρυσι , καλούσαν τους μηχανοδηγούς να μην εκκινούν από αρχικό σταθμό αν εντοπίσουν τέτοιο πρόβλημα!
• Συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ ζήτησε στην τελευταία συνάντηση με την Διοίκηση να προσλάβει με μπλοκάκι μηχανοστασιάρχη που συνταξιοδοτείται στα τέλη Αυγούστου στο ΜΘ!
• Στο ΜΑΙ,με τα νέα κυκλώματα εργασίας , το προσωπικό διαχωρίζεται γεγονός που έχει και οικονομικές επιπτώσεις σε συναδέλφους,προγραμματισμένα δεκάωρα κάνουν την επανεμφάνιση τους ,ενώ τα ενιάωρα αποτελούν καθημερινότητα με την ευθύνη της ΔΑΚΕ.
Σε όλα αυτά ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ απαντούν μονίμως με παραληρηματικό τρόπο.
Μιλούν αόριστα και πάντα υπό καθεστώς ύβρεων και προκλήσεων σε όσους διαφωνούν, οι συνεδριάσεις του ΔΣ του Σωματείου θυμίζουν αλάνα - ή και νηπιαγωγείο σύμφωνα με έκφραση συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ σε συνεδρίαση τον Ιούνιο - ενώ παράλληλα προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι από τον Μάιο του 2012 που έχουν την ευθύνη στο Σωματείο , οι μηχανοδηγοί έχασαν έως και 45% των τακτικών (και άρα και των συντάξιμων ) αποδοχών τους.
Μιλούν για την «επιτυχημένη» ΣΣΕ που ψήφισαν -καταστρατηγώντας την απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης-Σύμβασης που ουσιαστικά νομιμοποίησε όχι μόνο τις πρόσφατες μειώσεις του ενιαίου μισθολογίου αλλά και την κατάργηση της εργατικής Νομοθεσίας στον υπολογισμό των δευτερευουσών , γεγονός που επέφερε μείωση έως και 400% στην αμοιβή τους.
Μέχρι σήμερα, παρά τις ειλημμένες αποφάσεις του ΔΣ , όλως περιέργως , καμία αγωγή δεν έχει κατατεθεί για την διεκδίκηση όσων έχουμε χάσει την τελευταία τετραετία.
Καμία εμπιστοσύνη δεν μπορεί να υπάρξει σε αυτήν την σύνθεση του ΔΣ του Σωματείου μας , αφού ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ υπηρετώντας την Κυβερνητική Πολιτική στηρίζουν με κάθε τρόπο την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε κάθε συζήτηση , η απάντηση τους είναι ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά μόνο αυτός της υποτέλειας και υποταγής στις μνημονιακές πολιτικές.
Το επόμενο διάστημα , θα συζητήσουμε με ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους και θα αποφασίσουμε για τις ενέργειες μας, αφού είναι πλέον ορατό ότι αποτελούν άκρως επικίνδυνη μειοψηφία για τα συμφέροντα του κλάδου και της Δημόσιας ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε κάθε περίπτωση όμως , ο εργασιακός Μεσαίωνας στο ΜΑΙ θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν , είτε θέλουν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ , -που λειτουργούν σαν συνέχεια της Διοίκησης - είτε δεν θέλουν.
Γιατί το έχουμε πεί πολλές φορές.
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου