Ξεπέρασε τα όρια για άλλη μια φορά η αλητεία της ΔΑΚΕ Έλξης. Απόλυτα υπεύθυνος για τα όσα συμβαίνουν - εμείς τον κατονομάζουμε , δεν φοβόμαστε κανένα - ο πρόεδρος του Σωματείου Βασίλης Τουρλής .
Αυτήν την φορά ο θρασύδειλος "συνδικαλιστής" ζήτησε
να απομακρύνει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συναδέλφους απο το λογιστήριο , χρεώνοντας τους το πρόβλημα με την καταμέτρηση των αναδρομικών των χιλιομέτρων !
Αντί να εγκαλέσει το Σωματείο και ο Πρόεδρος μας Τουρλής , την Διοίκηση που έκανε 2 μήνες και 18 μέρες για να φτιάξει το πρόγραμμα των χιλιομέτρων με τον νέο τρόπο υπολογισμού , (η ΣΣΕ είχε υπογραφεί στις 13 Μαίου και το πρόγραμμα μπήκε σε λειτουργία χτες) την καλεί να απομακρύνει τον - την συνάδελφο απο την μισθοδοσία επειδή προφανώς δεν του κάνει τα χατίρια , επειδή δεν του επιτρέπει να στήνουν παράγκες στην μισθοδοσία , επειδή απο 6 (ΝΑΙ έξι) άτομα στην μισθοδοσία το 2010 , σήμερα μόλις 2 συνάδελφοι εκτελούν το ίδιο έργο και φυσικά ο μεγάλος Βασίλης Τουρλής ενοχλείται απο αυτό γιατί απέδειξαν ότι δεν χρειάζονταν 6 άλλα μόλις 2 ικανότατοι.
Και φυσικά ούτε υπάλληλος στην Γραμματεία στο ΜΑΙ υπάρχει πλέον , αφού η θέση έχει χηρέψει εδώ και καιρό.
Και φυσικά ούτε υπάλληλος στην Γραμματεία στο ΜΑΙ υπάρχει πλέον , αφού η θέση έχει χηρέψει εδώ και καιρό.
Ζητά ο επικίνδυνος τυχοδιώκτης και θρασύδειλος Τουρλής , απο την Διοίκηση να κόψει το επικίνδυνο και ανθυγιεινό απο τον - την συνάδελφο , ενώ λένε- οι ημιμαθείς και γεμάτοι μίσος προσωπικό για όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους- , ότι παράνομα ασφαλίζονται οι συνάδελφοι που εκτελούν αλλότρια καθήκοντα στα βαρέα και ανθυγιεινά , αφού δεν γνωρίζουν ούτε το ότι η ασφάλιση αφορά τον κλάδο κ όχι τα πρόσωπα και ότι οι συνάδελφοι ακόμα ανήκουν στον κλάδο.
Χρειαζόμαστε μηχανοδηγούς λέει , κατεβάστε τους 2 στα χειριστήρια να σωθούμε!
Βεβαίως διαχωρίζουν , αυτούς που έχουν πρόβλημα υγείας , γιατί αυτοί θα έχουν σαν επόμενοι σειρά ενόψει των εκλογών του Σωματείου.
Επιτίθενται σε συνάδελφο λέγοντας ότι η γραμματεία της Κίνησης έβγαλε τα χιλιόμετρα , ενώ γνωρίζουν ότι η καταγραφή των χιλιομέτρων στην έλξη γίνεται σε 4 κατηγορίες για τον κάθε μηχανοδηγό ξεχωριστά, ενώ στην κίνηση σε 1 κατηγορία και συνολικά και είναι πανεύκολο να γίνει η δουλειά.
Για αυτό άλλωστε χρειάστηκε και σχεδιασμός ΕΙΔΙΚΟΥ προγράμματος απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της έλξης. Αλλά αυτό το ξέχασαν.
Ξεχνούν όμως ότι το πρόγραμμα μπορεί να εκτελέσει καταμέτρηση αναδρομική απο τις 25 Ιουνίου και μετά. Το ξέρουν όμως.
Στον Πρόεδρο του Σωματείου εμείς έχουμε να πούμε ένα.
Περιμένουμε ακόμα χειρότερα απο αυτόν.Ξέρουμε το μίσος που έχει φωλιάσει μέσα του για όσους δεν συμφωνούν μαζί του. Μόνο αυτό τον συνοδεύει πλέον.
Δεν το λέμε εμείς, οι εκλεγμένοι με την παράταξη του το λένε χαρακτηρίζοντας τον πρόσφατα , υπηρέτη της υποτέλειας και της υποταγής. Κάτι θα ξέρουν.
Ωστόσο η φωτογραφική επίθεση σε απλό εργαζόμενο απο τον επαγγελματία συνδικαλιστή Τουρλή Βασίλη , δείχνει και τον πραγματικό του χαρακτήρα.
Αντί να τα βάζει με την Διοίκηση , ο συνάδελφος Τουρλής τα βάζει με τους εργαζόμενους !
Στέλνει το μήνυμα έτσι άλλωστε , εν όψει ιδιωτικοποίησης.
Εδώ είμαστε οι συνδικαλιστές , έτοιμοι να διοικήσουμε !
Θα τα βάζουμε με τους εργαζόμενους και θα περνάτε εσείς λάδι που δεν κάνετε τα όσα προβλέπονται.
Κλείνοντας.
Όσον αφορά τα χιλιόμετρα και τα αναδρομικά .
Είναι γνωστή η θέση του blog μας.
Πρέπει να πληρωθούν και θα πληρωθούν.
ΑΝ νομίζει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι μπορεί , ας κάνει αλλιώς , η Ομοσπονδία εξ όσων γνωρίζουμε , περιμένει στην γωνία.
Γιατί το Σωματείο μας σήμερα για άλλη μια φορά έδειξε πόσο μικρό είναι και πόσο λίγοι είναι οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη του κλάδου.
Ανθρωπάκια.....
Ανθρωπάκια.....
Η αλητεία φυσικά έχει και συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γνωστός για τις μεθόδους του Τουρλής , έβαλε τους παπαγάλους και λένε διάφορα επειδή πήγα εμπορικό προχτές 30 Ιουλίου με βοηθό μηχανοδηγού και δεν έκανα λέει και δοκιμή διάσπασης.
Δυστυχώς για τον Βασίλη , η προπαγάνδα ότι ο Γενιδούνιας δεν πάει με βοηθούς , έπεσε στο κενό , όπως και κάθε άλλη προπαγάνδα που έχει χτιστεί στα ψέμματα.
Όσον αφορά το θέμα με την διάσπαση.
Ο Γενιδούνιας και κάθε μηχανοδηγός στο ΜΑΙ , ξέρουν πολύ καλά τι και πως και πότε.
Θύματα στον βωμό της Διοίκησης και του Τουρλή δεν πρόκειται να υπάρξουν άλλα.
Οι συνάδελφοι Τσιαντάς και Καραδήμας , πληρώσαν με 5 μεροκάμματα την υπογραφή- σε ανακοίνωση -του επαγγελματία συνδικαλιστή Τουρλή που έλεγε πως το Σωματείο που είναι Πρόεδρος θα καλύψει όποιον κάνει δοκιμή.
Και τους άφησε ο ίδιος που υπέγραφε ακάλυπτους.
Το θέμα της διάσπασης θα αντιμετωπιστεί ΚΑΙ δικαστικά καθώς ο Καραδήμας είναι συνδικαλιστής της Διοίκησης της ΠΟΣ και ο συνάδελφος Τσιαντάς μέλος του ΣΤΑ.
Και το θέμα θα λυθεί σύντομα , αφού θα έχουν νέα απο τους συναδέλφους οι Διοικούντες.
Τέλος να πω το εξής.
Ο Πρόεδρος του Σωματείου μας , οφείλει να αφήσει τις επιλεκτικές υπηρεσίες που πραγματοποιεί όταν εργάζεται , όπως και δεν πρέπει να βάζει συνδικαλιστικές άδειες για να πληρώνεται στην συνέχεια δήθεν οφειλόμενα ρεπό.
Μας εκθέτει όλους και βάζει σε κίνδυνο εν όψει και των αλλαγών στον Νόμο 1264 , το Σωματείο μας.
Αν θέλει ο Βασίλης να πληρώνεται ρεπό , να το κάνει , αλλά να μην βάζει συνδικαλιστικές άδειες γιατί προκαλεί.
Οι επαγγελματίες του συνδικάτου ΤΕΛΟΣ.
Κλείνοντας , περιμένω απο τους συνδικαλιστές του ΣΤΑ του ΜΑΙ , να βγάλουν στον πίνακα τα στοιχεία με τις δευτερεύουσες του εξαμήνου, όπως αποφάσισε το ΔΣ πρόσφατα.
Και όταν βγούν , θα δούμε αυτό που είδαμε και το 2011 και το 2012 και το 2013.
Αυτούς που συκοφαντούν πρόσωπα , να είναι πρώτοι στον πίνακα με τις Κυριακές , τις νύχτες κτλπ....
Η αλήθεια δεν έχει 2 όψεις συνάδελφε Τουρλή.
Γενιδούνιας Κώστας
ΑΡΕ ΛΑΚΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ - ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΑ ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΙΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήoso afora ta xiliometra apo plirofories poy exo den tha mpoyn oyte ton aygoysto o ,<180, i,Q .> kani kala tin doylia toy, KATAFERE NA KANI TOYS MIXANODIGOYS GRAMATEAIS.
ΑπάντησηΔιαγραφή