Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε την πρόταση της για την διαβούλευση -Τρίτη αποφασίζει η ΠΕΠΕ

Πολύ κοντά πλέον σε μια ιστορική συμφωνία βρίσκεται το Σωματείο μας,καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν απο λίγο κοινοποίησε την επίσημη πρόταση της για την ολοκλήρωση της διαβούλευσης που ξεκίνησε το καλοκαίρι,μετά την προσφυγή μας στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα της μη χορήγησης ρεπό και κανονικών αδειών.
Στην συμφωνία που έχει ισχύ απο 1η Γενάρη μέχρι 31 Αυγούστου προβλέπεται







  1. Η άμεση πρόσληψη μηχανοδηγών 
  2. Η άμεση έναρξη εκπαίδευσης και μαθητείας των 21 βοηθών μηχανοδηγού
  3. Συμφωνείτε ρητώς ότι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχύει το πενθήμερο και όσοι μηχανοδηγοί αιτούνται λαμβάνουν τις αναπαύσεις τους εβδομαδιαίως.
  4. Ορίζεται και συμφωνείτε επίσημα περίοδος καλοκαιρινών αδειών 
  5. Υπάρχει για πρώτη φορά ιστορικά συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης (5 ώρες και 30 λεπτά,με διάλλειμα μισής ώρας)
  6. Κατοχυρώνεται ως έδρα το μηχανοστάσιο και ο χρόνος μετάβασης απο το μηχανοστάσιο στον τόπο εργασίας λογίζεται ως χρόνος εργασίας.
  7. Κατοχυρώνεται η παραλαβή και η παράδοση Δ/Η και Α/Α (1 ώρα παραλαβή - μισή ώρα παράδοση).
  8. Η ΠΕΠΕ συμφωνεί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την καλύτερη διαχείριση του προσωπικού,κατοχυρώνοντας τον ρόλο του Σωματείου στην εκπόνηση των κυκλωμάτων εργασίας.
  9. Συμφωνείτε η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε όλο το τροχαίο υλικό,υποδομές.
  10. Συμφωνείτε λόγω της έλλειψης προσωπικού και μέχρι την ολοκλήρωση της πιστοποίησης των νένων μηχανοδηγών ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποχρεούται να χορηγεί μηνιαίως τουλάχιστο τις μισές αναπαύσεις στους μηχανοδηγούς, ενώ λόγω της υπάρχουσας κατάστασης τίθενται σαφή όρια στις συνεχόμενες μέρες εργασίας (7 μέρες) που μπορούν να προσαυξηθούν (9 μέρες) μόνο όταν υπάρχουν συγκεκριμένες προυποθέσεις (εκπαίδευση βοηθών κτλπ).
  11. Συμφωνείτε η διαδικασία καταγραφής των ελιγμών (Σύμφωνα και με εγκύκλιο του 2014).
  12.  Χορηγείτε στους μηχανοδηγούς bonus, για τους 8 μήνες, το οποίο θα καταβληθεί εφάπαξ (γιατους 8 -9 μήνες που διαρκεί η συμφωνία) στις 27 Μαρτίου  . (Το πριμ δεν υπόκειται σε ασφαλιστικές κρατήσεις).Για το πριμ δεν απαιτείτε κανένα όριο χιλιομετρικής διάνυσης και αφορά ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς που εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών (τρένα-ελιγμούς ). 
Όπως γίνεται αντιληπτό, είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση μιας επίπονης διαπραγμάτευσης.
Είμαστε πολύ κοντά σε μια ιστορική συμφωνία για την ΠΕΠΕ.
Και όπως αντιλαμβάνονται όλοι οι μηχανοδηγοί,διαβάζοντας τα όσα συμφωνούνται, όσα κατά καιρούς γράφτηκαν απο όσους ήθελαν να τορπιλίσουν την συμφωνία,αφορούσαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου