Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Η Ρουμανία θέλει να ενταχθεί στο mega-rail-project Ελλάδας-Βουλγαρίας "Sea2Sea

Το πλάνο του μεγάλου Διακρατικού Σιδηροδρομικού έργου "Sea2Sea" έχει και την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η Ρουμανία θέλει να ενταχθεί σε αυτό. Αυτό εξήγγειλε από τα βήματα δύο διαφορετικών πρωτοβουλιών (2η Ευρω-Αραβική Διάσκεψη και Συνέδριο στο Βόλο) ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης καλώντας
επενδυτές να στηρίξουν το έργο.

Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά στην Ευρω-Αραβική Διάσκεψη " Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ρουμανία επιθυμεί σε αυτή τη συνεργασία να μπει και η Ρουμανία. Άρα καταλαβαίνετε και το μεγάλο εύρος του ιδιωτικού τομέα και πώς μπορεί να λειτουργήσει και να συμμετέχει σε αυτά τα έργα. Έργα που θα γίνουν για πρώτη φορά στην περιοχή μας, όχι με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο, αλλά με εταιρεία που θα ιδρυθεί μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και στη συνέχεια θα γίνει οι διαγωνιστικές διαδικασίες για να συμμετέχει και ο ιδιωτικός τομέας, τόσο στην υλοποίηση όσο και στη λειτουργία του."

Ο κ.Σπίρτζης τόνισε ότι ο Πρόεδρος της Κομισιόν Ζ.Κ.Γιουνκέρ στήριξη το έργο, ενώ το χαρακτήρισε βιώσιμο καθώς για να προσελκυθούν κεφάλαια από επενδυτές θα απαιτηθεί χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία είπε πως "πάει καλά". Βέβαια το σπουδαίο νέο από την ομιλία του Υπ.Υποδομών είναι πως το έργο από Διακρατικό γίνεται Διευρωπαϊκό καθώς αν τελικά προστεθεί στο σχήμα και η Ρουμανία, μιλάμε για έργο 3 χωρών που θα αφορά μία πολλή μεγαλύτερη περιοχή των Βαλκανίων.

Σχετικά με την εξέλιξη της προετοιμασίας του project που εκτιμάται ότι θα έχει κόστος περίπου 5δισ.ευρώ σημείωσε γίνεται για πρώτη φορά στην περιοχή μας, όχι με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο (εννοώντας με δημόσιο διαγωνισμό κατασκευής), αλλά με εταιρεία που θα ιδρυθεί μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και στη συνέχεια θα γίνει οι διαγωνιστικές διαδικασίες για να συμμετέχει και ο ιδιωτικός τομέας, τόσο στην υλοποίηση όσο και στη λειτουργία του.

Τέλος, σημείωσε ότι έχει προχωρήσει η σύναψη συμφωνίας με τη Βουλγαρία, "γνωρίζετε πάρα πολύ καλά τα πλεονεκτήματα, τα εμπορικά πλεονεκτήματα, από το να μην έχουμε στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, το κόστος και τις καθυστερήσεις που έχουμε στα Δαρδανέλια. Καταλαβαίνετε τη σημασία να συνδεθούν τα τρία λιμάνια της βορείου Ελλάδας: της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και βέβαια με την ολοκλήρωση του έργου που ανέφερα πριν, του Πειραιά και της Πάτρας με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας: με το Μπουργκάς και τη Βάρνα, γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό (...) τι σημαίνει για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων να υπάρχουν έξι μεγάλα εμπορευματικά κέντρα σε Ελλάδα και Βουλγαρία".

Αξίζει να προσθέσουμε ότι το έργο για τη χώρα εκτός από γεωστρατηγικό, καθώς μέσω του τμήματος Αλεξανδρούπολη-Μπουργκάς επιτυγχάνεται η Παράκαμψη Βοσπόρου με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει, είναι και αναπτυξιακό για την Βόρειο-Ανατολική πλευρά της χώρας και προβλέπεται η υλοποίηση όλου του τμήματος της Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη με το υποτμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη να αφορά κατασκευή νέας μονής ηλεκτροκινούμενης γραμμής που υπόσχεται να μειώσει κατά 3 ώρες τα ταξίδια.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου