Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

Να μην αποκοπεί ο σιδηρόδρομος Πελοποννήσου

 Να διασφαλιστεί η στρατηγική σύνδεσή του με την Αττική - Παρέμβαση της Κίνησης Φίλων Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου

Οι φίλοι του Πελοποννησιακού σιδηροδρόμου εν όψει της εξαγγελθείσας  για
το καλοκαίρι (2022) δημοπράτησης του έργου του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Αττικής που θα γίνει στον παλιό διάδρομο  των ΣΠΑΠ, θεωρώντας κρίσιμη την παρέμβαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου  τού θυμίσανε  περυσινή επιστολή τους.  Για  τη διατήρηση της  σιδηροδρομικής  σύνδεσης  της μετρικής γραμμής  ανάμεσα στην κεντρική Πελοπόννησο και την Αττική,) ανάμεσα στα άλλα του επεσήμαιναν:

(…) Πρόσφατα εξαγγέλθηκε από την κυβέρνηση και η επέκταση  του προαστιακού  σιδηροδρόμου  στη Δυτική Αττική με την αξιοποίηση σε μήκος 36 χιλιομέτρων του διαδρόμου της παλιάς ανενεργής μετρικής γραμμής της Πελοποννήσου από Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Νέα Πέραμο  έως τα Μέγαρα και η προώθηση για χρηματοδότηση του έργου μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης με προϋπολογισμό 85 εκατομ. ευρώ.

Η προώθηση του προαστιακού στη Δυτική Αττική προβλέπεται να γίνει με γραμμή «κανονική» (πλάτους 1.43,5 μ.) στον διάδρομο όμως, όπως προαναφέραμε, της παλιάς μετρικής γραμμής. Γνωρίζουμε ότι οι μελέτες της ΕΡΓΟΣΕ για  επέκταση του Δυτικού προαστιακού μέχρι τα Μέγαρα προβλέπανε γραμμή μικτού εύρους, προφανέστατα για να μην αποκοπεί  ο  μετρικός διάδρόμος της Πελοποννήσου από την  Αττική.  Μέχρι στιγμής όμως στις επίσημες ανακοινώσεις του Υπουργείου Υποδομών   δεν γίνεται ρητή αναφορά για πρόβλεψη κατασκευής στο τμήμα αυτό των 36 χιλιομέτρων γραμμής μικτού εύρους.     

Κύριε Περιφερειάρχη, θέλουμε να πιστεύουμε  ότι κατανοείτε πλήρως και συμμερίζεστε τη συμπληρωματική  δυνητική χρησιμότητα μιας ακόμα αξιοποιήσιμης υποδομής, ειδικά για εμπορευματικές ή άλλες μεταφορές, στην ευρύτερα πληττόμενη (μεταλιγνιτικά) περιοχή μας.  

 Σας καλούμε λοιπόν και πάλι να  παρέμβετε έγκαιρα  στο αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών και στον ΟΣΕ προκειμένου:

1. Να εφαρμοστούν  πιστά όσα προβλέφτηκαν το 2018 για την περίπτωση της ΜΟΤΟR OIL στην Κορινθία  και 

2. Να επαναβεβαιωθεί και να εφαρμοστεί η προαναφερθείσα κρίσιμη  πρόβλεψη της ΕΡΓΟΣΕ (για μικτή γραμμή) και για τον Δυτικό Προαστιακό στην Αττική (όπως ήταν και στους μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς του ΟΣΕ από παλιότερα) πριν δρομολογηθούν οι περαιτέρω διαδικασίες για την προώθηση του έργου.

Θεωρούμε δε τα παραπάνω ως την ελάχιστη αναγκαία παρέμβαση της Περιφερειακής Αρχής προκειμένου να μην χαθεί αδικαιολόγητα και οριστικά Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ με την Αττική (ιδιαίτερα με το Θριάσιο, το εμπορευματικό λιμάνι Ελευσίνας, τα Ναυπηγεία, τα διυλιστήρια κτλ.) του μόνου υπαρκτού, σήμερα αλλά και στο ορατό μέλλον, μετρικού σιδηροδρόμου της   Πελοποννήσου. 


ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ Φ.Σ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου