Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Τι περιλαμβάνει το νέο “πράσινο ομόλογο” της FS Italiane

Το πλαίσιο του νέου “πράσινου ομολόγου” της (Green Bond Framework – GBF), μετά την τελευταία του ενημέρωση το 2019, έδωσαν στη δημοσιότητα οι Ιταλοί του ομίλου FS Italiane.


Όπως αναφέρεται, το ομόλογο προβλέπει νέα “Επιλέξιμα Πράσινα Έργα”, συμπεριλαμβανομένων πλέον και επενδύσεων για την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας της Rete Ferroviaria Italiana, καθώς και τις δαπάνες συντήρησης για το τροχαίο υλικό της Trenitalia και της Mercitalia.

Μέχρι στιγμής, η FS έχει εκδώσει “πράσινα ομόλογα” αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση επιβατικών (τόσο για τον περιφερειακό όσο και για τον τομέα υψηλής ταχύτητας) και των εμπορευματικών τρένων.

Με αυτήν την τελευταία ενημέρωση, η FS επιτυγχάνει τον σημαντικό στόχο της επέκτασης της χρηματοδότησης ESG στα κύρια έργα της σιδηροδρομικής δραστηριότητας του ιταλικού ομίλου.

Να σημειωθεί ότι, μέχρι σήμερα, η FS έχει εκδώσει τέσσερα “πράσινα ομόλογα”, τόσο στη δημόσια όσο και στην ιδιωτική αγορά, το 2017, το 2019 και το 2021 συνολικού ύψους 2,65 δισ. ευρώ.


Β. Βεγ. - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου