Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Υπογράφηκαν οι πρώτες επιστροφές μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όπως μας πληροφόρησε ο Πρόεδρος του Σωματείου είναι πλέον γεγονός η επιστροφή των 2 πρώτων μεταταχθέντων μηχανοδηγών  μετά απο 5 χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Αναμφίβολα αυτό αποτελεί την μεγαλύτερη επιτυχία της ΠΕΠΕ μετά το 2010 καθώς δικαιώνεται ένας αγώνας χρόνων! Συνεχίζουμε την προσπάθεια και την πίεση προς το Υπουργείο για προσλήψεις μας είπε ο συνάδελφος
Γενιδούνιας, ο οποίος τόνισε ότι

οι μηχανοδηγοί πρέπει να βρίσκονται σε εγρήγορση καθώς εκκρεμούν σημαντικά θέματα, με κυριότερο αυτό της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά και προχωράμε , οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί πρέπει να ξέρουν ότι το επόμενο διάστημα θα κριθούν πολλά για το μέλλον του σιδηροδρόμου και του κλάδου και το Σωματείο θα απευθυνθεί  σε αυτούς για τις τελικές αποφάσεις. 
Οι 2 συνάδελφοι που επιστρέφουν είναι οι 

Ζαχαρίας Χρήστος κ Λιοντος Βασίλης 

και περιμένουμε τους υπολοίπους που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον.

2 σχόλια:

  1. Με τις μετατάξεις διώξανε, αλλά κυρίως άφησαν να φύγουν, νέους και εκπαιδευμένους μηχανοδηγούς για τους οποίους ο ΟΣΕ και κατά συνέπεια οι Έλληνες φορολογούμενοι, είχαν επενδύσει πολλά λεφτά. Περίπου 20.000€ είναι η σχετική δαπάνη ανά μηχανοδηγό, με συντηρητικούς υπολογισμούς. Μερικοί είχαν περάσει πρόσφατα και εκπαιδεύσεις ηλεκτροκίνησης και σηράγγων. Όλα στο βρόντο για να γίνει το χατήρι των Χατζηδάκηδων, των Ρεππάδων και των Τσιοκέων που εξυπηρέτησαν καθαρά τα συμφέροντα των ΚΤΕΛ. Για αυτά τα εγκλήματα δεν θα πληρώσει κανείς; Δεν στοιχειοθετείται αδίκημα απιστίας για τα Πολιτικά και μη στελέχη που άφησαν και στήριξαν τη σφαγή; Μήπως ήρθε η ώρα των μηνυτήριων αναφορών και των εισαγγελέων; Για όσα δεν έχουν παραγραφεί ακόμα και αν αθροιστούν τα ποσά, το αδίκημα κατηγοριοποιείται ¨κακούργημα" και δεν παραγράφεται στην πενταετία. Προχωρήστε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληροφορίες αναφέρουν πως μετά από αυτήν την εξέλιξη ο Μάρκος ήπιε άμασήτα 83-84 χάπια, φωνάζοντας, σε μισώ χοντρέ, σε μισώ.
    Κατόπιν επικοινώνησε με τον αετό και του ζήτησε να καλέσει το ασθενοφόρο.
    Πριν μπει σε αυτό , έγραψε ένα τελευταίο ποίημα-στα Έλληνικά καθότι αγγλικά δεν - για αυτούς που κάποτε κατηγορούσε - ο Μαρκος- ότι ήταν οι ρουφιάνοι του Χρησταρα . Φυσικά και τότε όπως κ σήμερα λειτουργούσε πάντα υπό την καθοδήγηση του μεγάλου αετού, αφού δεν ξεχνά ποτέ ποιος τον τάιζε το 2008-2009 κ ποιος τον γλύτωσε το 2014.
    Αυτοί λοιπόν οι τότε ρουφιάνοι που θα τους έσκιζε ο Μάρκος γιατί όπως έλεγε ηντουσαν προδοτες, είναι οι σημερινοί του φίλοι. Γιατί όπως λέει κ ο λαός , ο εχθρός του εχθρού μου, δικός μου φίλος!

    Γιου αντερσταντ Μάρκος Ντόν γιου;
    Κάνε τώρα μια πλύση στομάχου γερή, κάνε και κολονοσκοπηση τσάμπα από τον πατριώτη σου μεθαύριο και μετά κρατά την ανάσα σου.
    Οι φάκελοι θα ανοίξουν κ ο Θύμιος δεν είναι πλέον εκεί να σε σώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή