Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Νέα παραγγελία υβριδικών τρένων από την Trenitalia

Νέες υβριδικές αμαξοστοιχίες θα κατασκευαστούν στα εργοστάσια της Hitachi σε Πιστόια, Νάπολη και Ρέτσιο Καλάμπρια για λογαριασμό της ιταλικής κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας Trenitalia.Η θυγατρική του ομίλου FSI,
η οποία αποτελεί μητρική των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, έχει ήδη παραγγείλει την κατασκευή 43 νέων τρένων, εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ για μη ηλεκτρικές γραμμές, εξοπλισμένα με παντογράφους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη last-mile αποστάσεων σε μη ηλεκτροφόρες γραμμές, αποφεύγοντας τη χρήση καυσίμων.

Τα τρένα μπορούν να φτάσουν τη μέγιστη ταχύτητα των 160 χλμ. την ώρα και αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού – κατασκευής.

Οι μπαταρίες, θα τους δώσουν επιπλέον αυτονομία κίνησης, ώστε τα τρένα να μπορούν να ταξιδεύουν σε μη ηλεκτροφόρα τμήματα της γραμμής όταν πλησιάζουν στα ιστορικά κέντρα των πόλεων ή όταν σταματούν στο σταθμό πριν από την αναχώρηση.

Έτσι, θα μειωθούν σημαντικά οι ρυπογόνες εκπομπές και ο θόρυβος, με οφέλη τόσο για το περιβάλλον και το κόστος λειτουργίας όσον αφορά την εξοικονόμηση καυσίμων ντίζελ.

Τα τρένα θα παρέχουν όλες τις ανέσεις του νέου περιφερειακού προτύπου μεταφορών: κλιματισμό, 220V USB, πρίζες ρεύματος, αυτόματους πωλητές σνακ και ποτών, ράφια αποσκευών και ποδηλάτων.

Τέλος, σύμφωνα με την FSI, οι νέες υβριδικές αμαξοστοιχίες θα κατασκευαστούν με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται για να διευκολύνεται η πρόσβαση ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου