Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

Η δικαίωση του Σωματείου Μηχανοδηγών

 Σύμφωνα με τις εξαγγελίες  τον περασμένο Απρίλιο , στα τέλη Ιουνίου θα ήταν  έτοιμη η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Λάρισας(όχι η…. Τοπική - η κανονική). Οι ημερομηνίες δεν τηρήθηκαν οπότε

αναμένουμε τις επόμενες. Σύμφωνα με καποιους τα…..»Κακά παιδιά» οι μηχανοδηγοί , κακώς ζητούσαν να λειτουργούν όλα τα συστήματα ασφαλειας μέσα στις σήραγγες. 

Τους είπανε κάποιοι τότε τους μηχανοδηγούς  (ακόμα και «συνάδελφοι»),  «κομματόσκυλα» (όχι σαν τον Πινατ) γιατί δεν ξεκινούσαν χωρίς ΓΡΑΠΤΕΣ διαβεβαιώσεις και όπως ήθελε η Διοίκηση του ΟΣΕ  στις 22/3. 

Χτες , με την ακινησία συρμού μέσα στην σήραγγα του Ορθρυ  , είδαν όλοι γιατί έπρεπε να μην ξεκινήσουν  και γιατί απαιτήσαν  και δόθηκαν γραπτές διαβεβαιώσεις , λειτουργούσαν όλα και απλά υπήρξε μια καθυστέρηση και μικρή ταλαιπωρία στους επιβάτες. 

Επειδή μαθαίνουμε  ότι στην Διοίκηση του ΟΣΕ, τα μυαλά δεν είναι προσγειωμένα στην γη, να τους υπενθυμίσουμε ότι 

1. Ταχύτητες δεν αυξάνονται όπου δεν λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και τα φωτοσηματα. 

2. Φλωρινα και Δραμα θα δώσουν γραπτές διαβεβαιώσεις για γέφυρες - επικοινωνίες - διαβάσεις - βλάστηση στην γραμμή. 

3. Στην Ειδομενη υπάρχει ακόμα πρόβλημα σε 1.5 χλμ της διαδρομής με επικοινωνίες. 

4. Αφορά την εκμετάλλευση. Το τροχαίο υλικό θα είναι απόλυτα αξιόπιστο. 


Τις επόμενες ημέρες η ΠΕΠΕ θα δώσει  πλήρη εικόνα για τα έργα  (αυτά που βλέπουμε - όχι αυτά που δεν βλέπουμε αλλά….ΘΑ λειτουργήσουν). Καί αυτά που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 2 χρόνια (Λουτρακι) και αυτά που αφορούν σηματοδότηση/ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ. 

Κλείνοντας , ο ΟΣΕ οφείλει να ενημερώσει για τα  ποσά του του οφείλονται απο σιδηροδρομικές εταιρείες και το Κράτος με την σειρά του να καταβάλει τα οφειλόμενα στους παρόχους έργου. 

Η χώρα καταβάλει ελάχιστα στην σταθερή συγκοινωνία και σε σχέση με όσα λαμβάνουν οι ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου,  τουλάχιστο να δίνονται στην ώρα τους.

 Οι Κυβερνώντες αν δεν μπορούν να ελέγχουν τις συμβάσεις που υπογράφουν για χρηματοδοτήσεις,  οφείλουν να το γνωστοποιήσουν δημόσια. 

ΩΣΤΟΣΟ 

Η χρηματοδότηση στον σιδηρόδρομο δεν θα γίνει εργαλείο για ρουσφέτια. 

Τελειώνουν  αυτά που ξέρανε κάποιοι . (Μήνυμα προς πολλές κατευθύνσεις αυτό). 

Αν ισχύει , αυτό που κυκλοφορεί ευρέως στην πιάτσα , ότι υπάρχει εταιρεία που έχει να καταβάλει τέλη υποδομής από το 2004, υπάρχει σαφής  πρόβλημα λειτουργίας .

 (Όχι ότι πιστεύουμε σε αυτήν την λογική και πολιτική  στις σιδηροδρομικές μεταφορές, αλλά καλό είναι να μαθαίνουμε ΟΛΕΣ τις  αλήθειες, όχι μόνο αυτές που συμφέρουν την προπαγάνδα). 

SMS 

Κάποιοι  «άριστοι» πέρυσι τέτοια εποχή ζητάγανε το Λιανοκλάδι να μην έχει εφεδρείες.

Ένα ευχαριστώ για την περυσινή κ με αρ. 895 επιστολή της ΠΕΠΕ , του Σωματείου μας  , που τους έβαλε στην θέση τους θα ήταν ευπρόσδεκτο , όχι για τίποτα άλλο , αλλά γιατί δεν εξευτελίστηκε εχτές -εντελώς και εκ νέου - ο σιδηρόδρομος.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου