Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Τέμπη: Επιζήσασα καταγγέλλει τη βίαιη απώθηση της από την αστυνομία στην ομιλία Μητσοτάκη – «Με βγάλανε σηκωτή» (Video)

 «Είμαι η Ευδοκία επιζήσασα από το δεύτερο βαγόνι του τρένου των Τεμπών. Ήρθα σήμερα ειρηνικά, χωρίς να έχω τίποτα, χωρίς τσάντα. Ένας άνθρωπος μόνος του. Στην αρχή δεν είχα κανέναν

και με βγάλανε σηκωτή. Ούτε φύγε δεν μου είπαν», κατήγγειλε η Ευδοκία Τσαγκλή, επιζήσασα από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, την οποία απομάκρυναν με το… έτσι θέλω οι αστυνομικές δυνάμεις από την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη.

«Πήγα μόνη μου, χωρίς πανό, χωρίς κανέναν. Ήθελα να τον κοιτάξω στα μάτια και με βγάλανε σηκωτή. Με κουβαλήσανε. Κατάλαβες; Με κουβαλήσανε έξω. Δεν έχω τίποτα πάνω μου, ούτε τσάντα και με έβγαλαν έξω. Με αρπάξανε και με διώξανε. Αυτοί είστε. Αυτή είναι η Νέα Δημοκρατία», σημείωσε χαρακτηριστικά αδυνατώντας να κρύψει την οργή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου