Είναι γνωστό ότι το στέκι της έλξης έχει τοποθετηθεί για τον θεσμό των επικουριών, τονίζοντας ότι η διαδικασία είναι παράνομη.Ας δουν λοιπόν όλοι οι μηχανοδηγοί και κυρίως οι βοηθοί πως η πλειοψηφία του Σωματείου στηρίζει τον θεσμό και πως φτάνει στο σημείο να δίνει μέχρι και Νομικά ερείσματα στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημοσιεύοντας στο....facebook, μέχρι και αποφάσεις του ΣτΕ του....1979 που φυσικά δεν στέκουν και δεν ισχύουν στην περίπτωση μας αφού υπάρχει Κανονισμός Εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το post μας έστειλε συνάδελφος
και εμείς το δημοσιεύουμε χωρίς κανένα άλλο σχόλιο.
Ας καταλάβουν όλοι το παιχνίδι που παίζεται στην πλάτη τους και που οδηγούμαστε.
Εμείς απλά επιμένουμε σε όσα κατά καιρούς έχουμε γράψει.
Το 2ο μέρος του post στο Facebook
Ευχαριστούμε τον συνάδελφο που μας έστειλε το θέμα.....
Η περίπτωση του Κλίτσα και του Θανασιά που ψάχνουν και δημοσιεύουν νόμους για να δώσουν επιχειρήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην ΔΙΚΑΜ είναι μοναδική στα χρονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ίδια κάνανε και με το 30% όταν φτάσανε στο σημείο να δημοσιεύσουν μέχρι και την Σύμβαση των Ξενοδοχουπαλλήλων για να δώσουν Νομικά Ερείσματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Την ίδια ώρα στην εκδίκαση της υπόθεσης στην Επιθεώρηση Εργασίας , ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στέλναν απέναντι μας, μηχανοστασιάρχη ως μάρτυρα.
Δυστυχώς και με τις επικουρίες κάνουν ακριβώς τα ίδια.
Εμείς απλά τους ξεσκεπάζουμε.
Γενιδούνιας Κώστας
Πρός Γεώργιο Κλίτσα του Γρηγορίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον με το απο 11/09 εξώδικο διαβεβαιώνετε ότι δεν έχετε καμία σχέση με τα καταγγελόμενα δημοσιεύματα ,σας δηλώνω ότι ανακαλώ όσα αναφέρονται στο αναρτηθέν σχόλιο μου και αφορούν στο πρόσωπο σας. Δεν υπήρξε πρόθεση για να θιγεί η προσωπική σας τιμή και υπόληψη.
Αποκλειστικός σκοπός μου ήταν η άσκηση συνδικαλιστικής κριτικής σε πράξεις που θεωρούσα - απο κακή ή ανεπαρκή πληροφόρηση-ότι έχετε προβεί (δημοσίευση νόμων κλπ για τα θέματα που αναφέρονται στο σχόλιο)και η οποία δημοσίευση αντικειμενικά έδινε επιχειρήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αντιμετώπιση εργατικών διεκδικήσεων.
Γενιδούνιας Κώστας