Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ο ΟΣΕ ξεκινάει εργασίες αποκατάστασης στους σταθμούς Άργους και Ναυπλίου

Με ανακοινωσή του ο ΟΣΕ ενημερώνει πως είναι έτοιμος να ξεκινήσει εργασίες για την αποκατάσταση των Σιδηροδρομικών Σταθμών Άργους και Ναυπλίου με απώτερο σκοπό την επαναφορά τους για σιδηροδρομική χρήση, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για επαναλειτουργία των προαστιακών δρομολογίων προς Άργος και Ναύπλιο.
Αναλυτικά τα όσα αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΣΕ: 

"Στο πλαίσιο της προετοιμασίας επαναλειτουργίας των προαστιακών δρομολογίων του ΟΣΕ προς Άργος- Ναύπλιο, ξεκινούν εργασίες προστασίας του σιδηροδρομικού σταθμού Άργους, από βανδαλισμούς και έκνομες ενέργειες που μπορούσαν να επιφέρουν μη αναστρέψιμες καταστάσεις, με στόχο την άμεση διαθεσιμότητά του για σιδηροδρομική χρήση.  
Για τον ίδιο σκοπό την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν εργασίες για την πλήρη αποκατάσταση και ανακαίνιση, εξωτερικά και εσωτερικά, των βαγονιών του  Σιδηροδρομικού Σταθμού Ναυπλίου.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών αυτών η ακεραιότητα των βαγονιών θα εξασφαλίζεται μέσω 24ωρης φύλαξης, με μέριμνα του ΟΣΕ."

anagnostis.gr

1 σχόλιο:

  1. Τι να πει κανείς; Η γραμμή που ήταν τροφοδοτική του Προαστιακού, με ανταγωνιστικό χρόνο μετάβασης στο κέντρο της Αθήνας, έκλεισε με μελέτη της Preis και υπογραφές Ρέππα-Τσιόκα. Εντολή της Τρόικας, μας έλεγαν τότε, έπρεπε να βρεθούν εργαζόμενοι προς διαθεσιμότητα και μόνο το κλείσιμο σχεδόν όλης της Πελοποννήσου, το επετύγχανε. Τώρα, λίγο πριν τις κάλπες, ξανασερβίρεται η επαναλειτουργία. Με ποιούς, με τι μέσα; Όλοι βλέπουν το γενικό ξεχαρβάλωμα που πλέον επικρατεί, τις κόντρες μεταξύ των Εταιρειών, τα θέματα που δεν λύνονται και την κατάσταση να οδηγείται σε αδιέξοδο. Οι εναπομείναντες Μηχανοδηγοί, αλλά και φύλακες, εργάτες γραμμής, Σταθμάρχες, κλειδούχοι κλπ, δεν επαρκούν για επαναλειτουργία της γραμμής Κορίνθου-Ναυπλίου, εκτός κι αν δρομολογήσουν μόνο μια αυτοκινητάμαξα που θα πηγαινοέρχεται όπως στο Οινόη-Χαλκίς. Άσχετα με τις ανάγκες του κοινού δηλαδή, αλλά σύμφωνα με το συμφέρον της Υπηρεσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή