Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021

Σ. Πατέρας: Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος

 Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος για διάφορους λόγους, που λίγο πολύ είναι γνωστοί, όπως άνετη, γρήγορη, ασφαλής μετακίνηση και μεταφορά αγαθών" ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας σε συζήτηση με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Πατέρας υπογράμμισε ότι σιδηρόδρομος "μπορεί και πρέπει, έστω και με το υπάρχον δίκτυο, να πάει καλύτερα και θα πάει καλύτερα" και ότι "είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η αναβάθμιση και η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου".

Σημείωσε ότι ήδη συζητείται με το αρμόδιο υπουργείο η χρηματοδοτική πρόταση του οργανισμού, για επένδυση αναβάθμισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, ύψους 1,3 δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ για τρεις γραμμές Αθήνα - Ειδομένη και Προμαχώνα, Φλώρινα - Ορμένιο και αεροδρόμιο Αθηνών - Πάτρα, η οποία θα προωθηθεί για έγκριση στη διυπουργικη επιτροπή και στη γενική γραμματεία ΣΔΙΤ, ώστε αν γίνει δεκτή, να εξασφαλίσει έγκριση μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Ο κ. Πατέρας επισήμανε ότι με την αναδιάρθρωση που έγινε το 2010 και το διαχωρισμό των εταιρειών, προέκυψαν ορισμένα ζητήματα τα οποία περιορίζουν τις πηγές χρηματοδότησης σε δύο, την κρατική επιχορήγηση και τα έσοδα από σιδηροδρομικές εταιρείες, επιδρώντας αρνητικά και στην "ευελιξία" του ΟΣΕ. Προσέθεσε ότι "ήδη υπάρχει μια συζήτηση για λύσεις, οι οποίες μπορούν να υπερβούν προβλήματα".

Τέλος, εξέθεσε τις ανάγκες που υπάρχουν σε προσωπικό και επίσης τη δαπανηρή για τον οργανισμό αντικατάσταση φθορών, βλαβών και κλοπών υλικού από το δίκτυο. "Δεν είναι μόνο ελληνικό, βέβαια, δίνουμε το 10% του προϋπολογισμού μας στη φύλαξη και αυτό δεν είναι και αρκετό".

www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου