Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2021

«Κλείδωσε» στα 3 ΣΔΙΤ η ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου. 10ετείς οι συμβάσεις

 «Κλείδωσε» στα 3 ΣΔΙΤ, συνολικού ύψους 1,3 δις ευρώ, η ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου. Οι σχετικές συμβάσεις θα είναι 10ετούς διάρκειας, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης (μεταξύ 120 – 140 εκατ. ευρώ) και ιδιωτική χρηματοδότηση.


Προκειμένου να προσελκυστούν ιδιωτικά κεφάλαια σχεδόν 1 δις ευρώ, οι συμβάσεις θα είναι 10ετείς και οι ιδιώτες θα αποπληρώνονται μέσω της μεθόδου των Πληρωμών Διαθεσιμότητας.   

Τα 3 ΣΔΙΤ θα είναι τα ακόλουθα: 1. Κεντρικός άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Προμαχώνας, 2. Φλώρινα – Ορμένιο και 3. Αεροδρόμιο Αθηνών – Κόρινθος – Κιάτο.

Τα ανωτέρω υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας σε χθεσινή ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

Γενικότερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις προοπτικές του ελληνικού σιδηρόδρομου, τονίζοντας ότι «ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος για διάφορους λόγους», υπογραμμίζοντας ότι «μπορεί και πρέπει, έστω και με το υπάρχον δίκτυο, να πάει καλύτερα και θα πάει καλύτερα. Είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου».

Ακόμη, ο κ. Πατέρας παρέθεσε τις προτεραιότητες του Οργανισμού, όπως τις ανάγκες για προσωπικό και ενίσχυσης της φύλαξης του δικτύου από φθορές και βανδαλισμούς.


www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου