Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

Συμπληρωματική σύμβαση για την υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου στα Σεπόλια

Τα γνωστά....Επιστροφή στην κανονικότητα! 

 Προς νέα συμπληρωματική σύμβαση οδεύει το έργο της υπογειοποίησης του σιδηροδρόμου στα Σεπόλια, η λεγόμενη "Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων”, που εκτελείται από την Intrakat. Σύμφωνα με πληροφορίες η συμπληρωματική σύμβαση που θα καλύπτει τις απαιτήσεις
που δημιουργήθηκαν λόγω των καθυστερήσεων που προκάλεσε τόσο η πανδημία όσο και η τροποποίηση της αρχικής έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων, έχει πάρει ήδη το πράσινο φως από τα αρμόδια κοινοτικά όργανα και οδεύει προς ψήφιση στη Βουλή. 

Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα έργα που γίνονται σήμερα στην Αθήνα, που εκτός από την κατασκευή μίας διπλής σιδηροδρομική σήραγγα 4 γραμμών προβλέπεται και η ανάπλαση του επίγειου χώρου με τη δημιουργία ενός αστικού γραμμικού πάρκου άθλησης. 

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει την όψη της ευρύτερης περιοχής από την πλατεία Αττικής μέχρι τα Σεπόλια καθώς με την κατασκευή της σήραγγας οι σημερινές γραμμές και οι επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις θα μετατραπούν σε χώρους πρασίνου και αναψυχής. 

Έτσι με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διαχωρίζεται σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω από τις γραμμές) και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής εδώ και πάνω από μία δεκαετία.

Σήμερα οι εργασίες κατασκευής του έργου εκτελούνται από την κοινοπραξία νυχθημερόν σε δύο μέτωπα και από δύο βάρδιες, με στόχο το 2024 να παραδοθεί η διπλή γραμμή (μία ανά κατεύθυνση). 

Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, ενώ η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, έχει οριστεί σε 52 μήνες, ενώ η συνολική διάρκεια του έργου (με τη συντήρηση) είναι 88 μήνες. 

Το κόστος του έργου είναι 66,58 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμης σήραγγας τετραπλού διαδρόμου 1,9 χλμ και έργο συνολικού μήκους 2,36 χλμ. που θα εξυπηρετεί τα υπεραστικά και προαστιακά τρένα.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Μηχανισμό "Συνδέοντας την Ευρώπη" CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020. 

Να αναφερθεί ότι, κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχει προβλεφθεί να μην σταματήσει η λειτουργία των επίγειων γραμμών που σήμερα εξυπηρετούν τα τρένα.

Με την ολοκλήρωση του δυτικού τμήματος, θα μεταφερθεί η κίνηση των τρένων στις δύο υπογειοποιημένες γραμμές. Στη συνέχεια θα καταργηθεί και η ανατολική γραμμή για να κατασκευαστούν οι δύο υπόλοιπες υπόγειες γραμμές που θα ολοκληρώσουν το έργο. 

Αξίζει να σημειωθεί πως το έργο απαιτεί ακρίβεια καθώς περνά ανάμεσα από τη Σήραγγα του Μετρό και τον μεγάλο αγωγό αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ.

www.capital.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου