Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Ανακοίνωση Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης

Συνάδελφοι συναδέλφισες

Μετά από τρεις και πλέον δεκαετίες, ολοκληρώθηκε η πρόσληψη των 70 νέων συναδέλφων στον κλάδο κίνησης αμαξοστοιχιών ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε και στην επαναπρόσληψη 60 συναδέλφων μας
στα μηχανεργοστάσια, όπως είχε δεσμευτεί κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων της επιχειρησιακής ΣΣΕ. Μια εξέλιξη για την οποία παλέψαμε όλοι μαζί, στηρίζοντας με αίσθημα ευθύνης την λειτουργία του σιδηροδρόμου.

Η ένταξη των νέων συναδέλφων τον κλάδο κίνησης πραγματοποιήθηκε με μεγάλη καθυστέρηση, εξαιτίας της απόφασης της πολιτικής ηγεσίας να παραμένει κλειστή η Σιδηροδρομική Ακαδημία (ΚΕΚ 0ΣΕ) την περίοδο της πανδημίας, δηλαδή από τα τέλη Οκτώβρη 2020 έως και τα μέσα Μάιου του 2021. Η καθυστέρηση αυτή επηρέασε άμεσα τα όσα είχαν σχεδιαστεί και αποτυπωθεί στην ΣΣΕ τον Δεκέμβριο του 2020, όταν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας διαβεβαίωνε ότι οι προσλήψεις θα ολοκληρώνονταν τον Γενάρη του 2021 καθώς η Ρ.Α.Σ. είχε ζητήσει την κατ εξαίρεση λειτουργία του ΚΕΚ ΟΣΕ.

Σύμφωνα με την ισχύουσα επιχειρησιακή ΣΣΕ, ο δόκιμος συνοδός για 1 χρόνο λαμβάνει πέραν του βασικού μισθού επιπλέον επίδομα επαγγελματικής κατάρτισης ύψους 50 Ευρώ και εφόσον κριθεί κατάλληλος, μετά το πέρας ενός έτους εντάσσεται στο 1ο μισθολογικό κλιμάκιο του κλάδου. Ωστόσο, λόγω της έλλειψης προσωπικού στον κλάδο κίνησης, οι νέοι συνάδελφοι ΗΔΗ εκτελούν κύρια καθήκοντα, εργάζονται δηλαδή και μόνοι τους σε Προαστιακές Αμαξοστοιχίες - και όχι μόνο - συνεπώς δεν τίθεται πλέον θέμα για δοκιμαστικής περιόδου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λοιπόν, θα πρέπει άμεσα να εντάξει τους 70 νέους συναδέλφους στο 1ο μισθολογικό κλιμάκιο του κλάδου. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι νέοι συνάδελφοι θα πρέπει να εργάζονται σε όλες τις αμαξοστοιχίες με την παρουσία «παλιού» συναδέλφου και ασκώντας καθήκοντα «δόκιμου» εργαζόμενου, με ότι αυτό συνεπάγεται για την επάνδρωση των αμαξοστοιχιών της.

Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους που μας γνωρίζουν και τους γνωρίζουμε χρόνια, αλλά και οφείλουμε να ενημερώσουμε τους νέους συναδέλφους, ότι στην συζήτηση για την επιχειρησιακή ΣΣΕ που υπογράφηκε το Δεκέμβριο του 2020 και διασφάλισε τα δικαιώματα ΟΛΩΝ των εργαζομένων την περίοδο της πανδημίας και μέχρι το Δεκέμβρη του 2022, ΔΕΝ συμμετείχε (Αποχώρησε) η παράταξη της ΔΑΚΕ. Είναι λοιπόν άστοχο να επικαλούνται σήμερα όρους της ΣΣΕ, σε ανακοινώσεις τους, όσοι επέλεξαν να φύγουν από το τραπέζι της διαπραγμάτευσης αντί να αναλάβουν την ευθύνη τους στο σύνολο των εργαζομένων.  Και μάλιστα να απεμπολούν εύκολα, ζητήματα που είναι υπό διαπραγμάτευση. Οι νέοι συνάδελφοι στον κλάδο κίνησης, εφόσον εργάζονται στα τρένα κανονικά και όχι ως δόκιμοι, θα πρέπει να ενταχθούν άμεσα στο 1ο μισθολογικό κλιμάκιο της Σ.Σ.Ε.

 Επίσης, μετά την τοποθέτηση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα ζητήσουμε άμεσα συνάντηση  προκειμένου να συζητηθούν τα ακόλουθα θέματα:

·        Ενίσχυση του κλάδου κλειδούχων με νέους συναδέλφους, να συμφωνηθεί επίδομα ελιγμών για αυτούς, αντίστοιχο με αυτό των συναδέλφων μας στον ΟΣΕ.

·        Στελέχωση όλων των θέσεων ευθύνης, μέσα από διαφανείς διαδικασίες στον κλάδο κίνησης, στην τεχνική βάση (ομαδάρχες - τομεάρχες), στους διοικητικούς υπαλλήλους και στους διαχειριστές εμπορευμάτων.

·        Χορήγηση επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος στους διαχειριστές εμπορευμάτων, σε συνέχεια ολοκλήρωσης της Γραπτής Εκτίμησης Επαγγελματικού Κινδύνου της ειδικότητας, από επίσημο Επιστημονικό Υπεύθυνο Τεχνικών Ασφαλείας  που όρισε το σωματείο μας.

·        Χορήγηση επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος στους Μηχανικούς των οποίων η εργασία είναι εντός των Μηχανοστασίων - Εργοστασίων της Εταιρείας , χώροι κατ’ εξοχήν επικίνδυνοι λόγω της φύσης των εργασιών που καθημερινά εκτελούνται.

·     Αναγνώριση προηγούμενης προϋπηρεσίας (ένταξη στην ΣΣΕ με πλήρη δικαιώματα) για όλους όσους εντάχθηκαν στο εργατικό δυναμικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την ιδιωτικοποίησή της.

·        Εσωτερικός κανονισμός.

Συνάδελφοι, συναδέλφισες

Το επόμενο διάστημα οι προκλήσεις για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είναι μεγάλες, όπως μεγάλος είναι και ο προβληματισμός όλων μας για την κατάσταση της υποδομής που θέτει σε κίνδυνο την δυναμική που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια.

Μέσα σε ένα σύνθετο περιβάλλον, η παράταξη μας, που εκπροσωπεί εργαζόμενους από όλους τους χώρους, θα συνεχίσει την προσπάθεια για την προάσπιση και επέκταση των δικαιωμάτων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την προσπάθεια της για ένα σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη αλλά και μοχλό-εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο άλλωστε, ότι το 2021 έχει κηρυχτεί από την Ε.Ε. ως «Έτος Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων».

Η δύναμη μας, η δύναμη όλων των εργαζομένων, είναι το Σωματείο μας.


ΙΣΧΥΡΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ είναι αυτό στο οποίο συμμετέχουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου