Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

Γ. Σαρηκιώτης : Tα 16 δρομολόγια έγιναν 4 και ο Υπουργός και ο ΟΣΕ.... πανηγυρίζουν!

 Στον Μπράλο και τη Δρυμαία βρέθηκε ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης, προκειμένου να συζητήσει με τους κατοίκους και τους τοπικούς φορείς τα προβλήματα των περιοχών. Ο Βουλευτής Φθιώτιδας έγινε αποδέκτης των δριμύτατων διαμαρτυριών των κατοίκων, εξαιτίας της μείωσης των
δρομολογίων των τρένων που διέρχονται από την ευρύτερη περιοχή. Σε δηλώσεις του ο κ. Σαρακιώτης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Προ ημερών ο Υπουργός Οικονομικών κ. Σταϊκούρας και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ επισκέφθηκαν τον Μπράλο για να πανηγυρίσουν το γεγονός της επαναφοράς, μετά από ένα χρόνο, μόλις τεσσάρων (4) δρομολογίων, όταν τα προηγούμενα χρόνια εκτελούνταν δεκαέξι (16)! Ενώ εδώ και χρόνια υπήρχε καθημερινά τρένο, από και προς Αθήνα, αλλά και πρόσθετα δρομολόγια την Κυριακή, τα κυβερνητικά στελέχη ήλθαν να πανηγυρίσουν που κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν την ύπαρξη δρομολογίων για λίγες μόνο ημέρες, τα οποία επ’ ουδενί εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής», ενώ συνεχίζοντας προσέθεσε:

«Και δεν μπορεί κανείς παρά να μην απευθύνει το εξής ερώτημα: Το να μειώνονται τα δρομολόγια από δεκαέξι (16) σε μόλις τέσσερα (4) αποτελεί επιτυχία; Αυτό είναι το προσδοκώμενο αποτέλεσμα της συλλογικής, όπως ακούσαμε, προσπάθειας της Κυβέρνησης; Αν αυτός είναι ο πήχης που τοποθετούν ορισμένοι για τη Φθιώτιδα, τότε η μόνη διαπίστωση στην οποία μπορεί να προβεί κανείς είναι ότι επί δύο (2) χρόνια, αυτός τοποθετείται, συστηματικά, εξαιρετικά χαμηλά. Τόσο χαμηλά, ώστε η οπισθοδρόμηση να βαπτίζεται πρόοδος».


1 σχόλιο:

  1. Πριν το 2010 υπήρχαν τα 1520-1521-1522-1523 Καθημερινά & 3520-3521 τα Σαββατοκύριακα, όλα αυτά μας κάνουν 32 δρομολόγια την Εβδομάδα. Πανηγυρίζουν τη μείωσή τους κατά 30; Ο ήλιος λάμπει τα μεσάνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή