Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2021

Έκτακτο : Διαψεύδει Καραμανλή η ηγεσία της Π.Ο.Σ. (Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών)


 Το συνδικαλιστικό όργανο των σιδηροδρομικών συνεδρίασε έκτακτα για να συζητήσει την αντίδραση του στην χτεσινή
δήλωση του κ. Καραμανλή ότι ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα έχει μείνει πίσω.

Μετά απο μια θυελλώδη συνεδρίαση, η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ)  συμφώνησε ότι η δήλωση του κ. Καραμανλή είναι απαράδεκτη και αύριο θα εκδωθεί δελτίο τύπου για να την διαψεύδει.

Στον σιδηρόδρομο, 2 χρόνια τώρα, όλα πάνε καλά σχολίαζαν οι συνδικαλιστές της Ομοσπονδίας. 

Τόσο καλά που η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών  δεν έχει βγάλει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για όσα συμβαίνουν. Για την έλλειψη προσωπικού, για τα συνεχή ατυχήματα, για τα ΣΔΙΤ που έρχονται στην συντήρηση γραμμής με το Ταμείο Ανάκαμψης. 

Τόσο καλά που δεν έχει υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στον ΟΣΕ! Ποτέ άλλοτε τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα για τον σιδηρόδρομο. 

Όλοι οι σιδηροδρομικοί θυμούνται την εποχή που έψαχνε η Ομοσπονδία την σκόνη στο Καλλίδρομο ανέφεραν. 

Όχι πίσω, μπροστά πάμε ανέφεραν οι εργατοπατέρες με μια φωνή. 

Είναι δυνατόν να χαλάει την εικόνα αυτή ο κ. Καραμανλής ; Μετά τον κ. Πατέρα τώρα και ο κ. Καραμανλής να μιλά για ελλείψεις στον σιδηρόδρομο όταν η Ομοσπονδία ΣΙΩΠΑ!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ασφαλώς πρόκειται για "πικάρισμα¨ στους ανύπαρκτους συνδικαλιστές της Κάνιγγος (κτίριο -φάντασμα).

 Που τους ευτέλισε με την χτεσινή του δήλωση ο Υπουργός Μεταφορών. Τους διέσυρε κυριολεκτικά. Να μην βγάζει η Ομοσπονδία ανακοίνωση 2 χρόνια τώρα και να βγαίνει ο Υπουργός και να λέει ότι ο σιδηρόδρομος έχει μείνει πίσω..... 2 χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Αυτό και αν θέλει σχόλιο.

Αλλά ποιος να σχολιάσει. Η .....Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών; Ψάχνει να βρεί τρόπο, μπας και περάσει την είσοδο της Συγγρού.


1 σχόλιο:

  1. Που το είδε ο Υπουργός ότι ο σιδηρόδρομος στη Χώρα μας έχει μείνει πίσω;
    Επειδή λειτουργεί μόνο ένα μέρος του δικτύου που λειτουργούσε πριν το 2010;
    Επειδή σε αυτό που απέμεινε να λειτουργεί, γίνονται περίπου τα μισά δρομολόγια που γίνονταν πριν το 2010;
    Επειδή η κατάσταση της υποδομής στο δίκτυο που απέμεινε να λειτουργεί, είναι συνεχώς επιδεινούμενη;
    Επειδή δέντρα φυτρώνουν εκεί που δεν τα σπέρνουν, φανάρια δεν λένε να λειτουργήσουν, η γραμμή αποκτά σάλτα, οι σταθμοί κλείνουν, οι κλέφτες αχρηστεύουν την ηλεκτροκίνηση, τραίνα ακινητοποιούνται από βλάβες, τα Βέλη δεν παίρνουν πιστοποίηση ούτε εκπαιδεύονται μηχανοδηγοί λόγω κλειστής Ακαδημίας Σιδηροδρόμων (τρομάρα της) κλπ κλπ;
    Σιγά τα προβλήματα, άλλωστε για να κάνεις προτάσεις περαιτέρω ανάπτυξης για το σιδηρόδρομο πρέπει να γνωρίζεις καλά το αντικείμενο. Και στην ΠΟΣ ξεκίνησαν εντατικά επιμορφωτικά σεμινάρια: 1) Τι είναι τροχός 2) Πώς στρίβει το τραίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή