Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2021

Σεπτέμβρης 2018: Όταν το βέλος κυκλοφόρησε με επιβάτες

 


Σαν σήμερα 3 χρόνια πριν ακριβώς , πραγματοποιούσε το πρώτο δοκιμαστικό - δρομολόγιο με επιβάτες το «Ασημένιο» Βέλος ETR 485  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ανέπτυσσε ταχύτητα 208 χλμ στην διαδρομή μεταξύ Κατερίνης -Θεσσαλονίκης . 

3 χρόνια μετά η κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής βρίσκεται σε μαυρα χάλια , με υπαρκτό κίνδυνο να αναστραφεί η δυναμική που είχε αναπτυχθεί για τον σιδηρόδρομο την τετραετία 2015-2019. 

Τετραετία που ολοκληρώθηκαν έργα πνοής και που η δρομολόγηση νέων συρμών δεν φάνταζε ουτοπική για το επιβατικό κοινό. 

Οι σιδηροδρομικοί γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει τα τελευταία 2 χρόνια. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου