Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Επενδύσεις άνω των 190 δισ., 40.000 προσλήψεις και έσοδα 22,5 δισ. προσδοκά ως το 2031 η FSI

Αναλυτικά τι περιλαμβάνει το «Βιομηχανικό Πλάνο 2022-2031» του ιταλικού ομίλου

Ένα μακροπρόθεσμο στρατηγικό και βιομηχανικό σχέδιο, που θα υποστηρίζεται από ένα επενδυτικό πλάνο άνω των 190 δισ. ευρώ, οραματίζεται
για τα επόμενα 10 χρόνια ο ιταλικός όμιλος Ferrovie dello Stato Italiane.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr 


Το «Βιομηχανικό Πλάνο 2022-2031» παρουσιάστηκε στη Ρώμη από την πρόεδρο της FS Italiane, Nicoletta Giadrossi, και τον διευθύνοντα σύμβουλο, Luigi Ferraris και προβλέπει έναν ουσιαστικό επαναπροσδιορισμό της διακυβέρνησης και μια νέα οργανωτική δομή για τον όμιλο.


Το 10ετές πλάνο στοχεύει στη διασφάλιση των εξής:

-τα έργα υποδομής θα ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος,

-θα δοθεί προτεραιότητα στις πολυτροπικές συλλογικές μεταφορές έναντι των ιδιωτικών μεταφορών,

-στη διπλή σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων σε σύγκριση με το 2019,

-θα καταστήσει τις σιδηροδρομικές και οδικές υποδομές πιο βιώσιμες, προσβάσιμες, αποτελεσματικά ολοκληρωμένες και ανθεκτικές, επεκτείνοντας το δίκτυο για να μειώσει το χάσμα μεταξύ του βορρά και του νότου της χώρας,

-θα αυξήσει το επίπεδο ενεργειακής αυτονομίας του ομίλου μέσω ΑΠΕ και θα συμβάλει στην οικολογική μετάβαση και σε αυτόν τον τομέα.

Προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό όλων των εταιρειών του ιταλικού κολοσσού και να συμβάλει καθοριστικά στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας που ήδη βιώνει έκτακτα γεγονότα όπως η πανδημία και οι διεθνείς συγκρούσεις, προέκυψε η ανάγκη επαναπροσδιορισμού της διακυβέρνησης και αναθεώρησης της οργανωτικής δομής σε τέσσερις επιχειρηματικούς τομείς, με τον καθένα να έχει σαφείς στρατηγικούς στόχους: «Υποδομές», «Επιβάτες», «Logistics» και «Urban».

Όπως σημειώνεται, «ο νέος οργανισμός στοχεύει να ενισχύσει τις συνέργειες όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον όμιλο και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά τους σε επίπεδο σχεδιασμού. Το διεθνές τοπίο και οι γεωπολιτικές εντάσεις πίσω από τον αυξανόμενο πληθωρισμό, οι επιπτώσεις της πανδημίας και της κλιματικής αλλαγής στις υποδομές, όλα σε συνδυασμό με την επίγνωση του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι μεταφορές, τα logistics και οι υποδομές στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας, έχουν επίσης συμβάλει στη διαμόρφωση της νέας εταιρικής αναδιοργάνωσης».

Οι παράγοντες του «Βιομηχανικού Πλάνου 2022-2031», που είναι βασικοί για την υλοποίησή του, είναι η καινοτομία, η ψηφιοποίηση, η συνδεσιμότητα και η ανάπτυξη των ανθρώπων του ομίλου.

Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στην οικολογική μετάβαση, με δραστηριότητες βελτίωσης της απόδοσης και μείωσης της κατανάλωσης σε συνδυασμό με νέες πρωτοβουλίες για τη μόχλευση περιουσιακών στοιχείων με την εγκατάσταση μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, ώστε να διασφαλίζεται ότι καλύπτεται τουλάχιστον το 40% των αναγκών του ομίλου.

Σε διεθνές επίπεδο, ο όμιλος FS θέλει να εξασφαλίσει τον αποκλειστικό έλεγχο της επιχείρησης, με στόχο να δημιουργήσει περαιτέρω αξία στις χώρες όπου είναι ήδη παρούσα: Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ελλάδα, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο. Εκτός Ευρώπης, η Ferrovie dello Stato σχεδιάζει επίσης να εξάγει ολοκληρωμένη τεχνογνωσία μέσω συνεργασιών.

Τα έσοδα του ομίλου FS το 2031 αναμένεται να αυξηθούν σε περίπου 22,5 δισ. ευρώ και τα EBITDA σε 3,9 δισ. ευρώ, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης (CAGR) κατά την περίοδο του σχεδίου 6,9% και 8,2%, αντίστοιχα.

«Ο στόχος του Βιομηχανικού Σχεδίου 2022-2031 είναι να επιταχύνει τις επενδύσεις και να παρέχει μεγαλύτερη βεβαιότητα ότι οι εργασίες θα ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος χάρη σε ένα μακροπρόθεσμο όραμα. Εργαζόμαστε για να κάνουμε τις υποδομές μας πιο σύγχρονες, διασυνδεδεμένες και ανθεκτικές και την κινητικότητά μας υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας.

Σκοπεύουμε να προωθήσουμε μια πολυτροπική, συλλογική μεταφορά που είναι πιο βιώσιμη ακόμη και στις αστικές περιοχές, να διπλασιάσουμε το μερίδιο των εμπορευματικών μεταφορών σιδηροδρομικώς και να συμβάλλουμε στην οικολογική μετάβαση όχι μόνο με τη χρήση του σιδηρόδρομου -το κατ’ εξοχήν φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μεταφοράς-, αλλά και με την αυτοπαραγωγή τουλάχιστον του 40% των ουσιαστικών ενεργειακών μας αναγκών από ανανεώσιμες πηγές.

Το σχέδιο προβλέπει την πρόσληψη 40.000 ατόμων σε 10 χρόνια, μαζί με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη συνδεσιμότητα.

Μια νέα πολλά υποσχόμενη εποχή ξεκινά για όλους μας, και είμαι βέβαιος ότι οι άνθρωποί μας, σήμερα όπως και χθες, θα ξέρουν πώς να κάνουν πραγματικότητα αυτό το σχέδιο», σχολίασε ο Luigi Ferraris, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου