Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

ΟΣΕ : Σε λειτουργία η σηματοδότηση μεταξύ Τιθορέας - Δομοκού

 Δελτίο Τύπου του ΟΣΕ 

Σε πλήρη λειτουργία τίθεται από σήμερα το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα ΣΣ Τιθορέας – Λειανοκλάδι- Δομοκός πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα Σιδηροδρομικά Συστήματα Σηματοδότησης - Τηλεδιοίκησης. 

 Συγκεκριμένα, σήμερα, Παρασκευή 6/5/2022, μετά την διεξαγωγή με επιτυχία των προβλεπόμενων δοκιμών, των υπόψιν συστημάτων, διενεργήθηκε η Διοικητική Παραλαβή προς Χρήση, με την υπογραφή Πρωτοκόλλου μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., του ΟΣΕ Α.Ε και της Αναδόχου Κ/Ξ «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – J & P ABAΞ ΑΕ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ», του Συστήματος Σηματοδότησης και του Συστήματος Τηλεδιοίκησης για το σύνολο του σιδηροδρομικού Άξονα Τιθορέα –Δομοκός, ήτοι συνολικού μήκους περίπου 105,8 χιλιομέτρων.

 Σημειώνεται ότι, με τη διενέργεια των ανωτέρω διοικητικών πράξεων, των έργων της Σηματοδότησης - Τηλεδιοίκησης, δίδεται προς χρήση στον ΟΣΕ το συγκεκριμένο αυτοτελές τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα την σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια.


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπύρος Κ. Πατέρας, δήλωσε σχετικά: «Η σημερινή εξέλιξη αποτελεί ένα ενδιάμεσο σκαλοπάτι στη μεγάλη προσπάθεια που πολλοί άνθρωποι κάνουν για να φέρουν το σιδηρόδρομο στο προσκήνιο των μεταφορών. Είναι κάτι που επί χρόνια το ελληνικό επιβατικό κοινό το επιζητάει και οι σύγχρονες ανάγκες στον τομέα των μεταφορών το απαιτούν. Σήμερα, δε με την αλλαγή που συντελείται στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο μεταφορικό χάρτη εξαιτίας των εξελίξεων του πολέμου στην Ουκρανία ο ελληνικός εμπορευματικός σιδηρόδρομος δέχεται καθημερινά μαζικά αιτήματα μεταφοράς πρώτων υλών και προϊόντων προς την ελληνική αγορά και μέσω των λιμένων της χώρας προς όλες τις διεθνείς αγορές που τον καθιστούν κομβικό παράγοντα στο ευρωπαϊκό μεταφορικό περιβάλλον. Ας κάνουμε λοιπόν όλοι όσοι είμαστε άμεσα εμπλεκόμενοι, αλλά και όσοι περιφερειακά σχετίζονται με αυτόν και θέλουν να βλέπουν την Ελλάδα να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, μία προσπάθεια να στηρίξουν με όποιο τρόπο το εγχείρημα αυτό. Ο σιδηρόδρομος θα τους το ανταποδώσει».


 Αναλυτικότερα, το έργο αυτό αποτελεί τμήμα της Σύμβασης 635 της ΕΡΓΟΣΕ και περιλαμβάνει τα παρακάτω αντικείμενα:

1. Σηματοδότηση όλων των Σιδηροδρομικών Σταθμών (ΣΣ) του εν λόγω τμήματος και συγκεκριμένα των ΣΣ. Τιθορέας, Μώλου, Λειανοκλαδίου, Αγίου Στεφάνου, Αγγειών, Θαυμακού (Στάση) και Δομοκού επί συνολικού μήκους 105,8 χλμ.

2. Την σηματοδοτική κάλυψη των ενδιάμεσων διαγωνίων αλλαγών στις περιοχές Ρεγγίνι και Αχάρρες.

3. Την σηματοδοτική επιτήρηση των 2 δίδυμων σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυος.

4. Την λειτουργία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) ΣΣ Λειανοκλαδίου που περιλαμβάνει:

  • Την κεντρική επιτήρηση και έλεγχο της σηματοδότησης των ανωτέρω ΣΣ καθώς και των ενδιάμεσων τμημάτων σιδηροδρομικής γραμμής. 
  • Την κεντρική επιτήρηση και έλεγχο της κίνησης των συρμών και όλων των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων περιβάλλοντος και ασφάλειας εντός των σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυος. 
  • Οι συρμοί θα κινούνται πλέον με τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες, όπως αυτές προβλέπονται από τις ανάλογες μελέτες σηματοδότησης. 

Με την έναρξη της λειτουργίας του ΚΕΚ ΣΣ Λειανοκλαδίου επιτυγχάνεται η βέλτιστη αξιοποίηση τόσο του εν λόγω σιδηροδρομικού δικτύου, όσο και του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ, σύμφωνα με την εφαρμοζόμενη Ευρωπαϊκή πρακτική σε ανάλογα σιδηροδρομικά δίκτυα.

 Ταυτόχρονα βελτιώνονται τα υπάρχοντα επίπεδα ασφαλείας και λειτουργίας του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού δικτύου. Aξίζει να σημειωθεί ότι η όλη λειτουργία του ΚΕΚ ΣΣ Λειανοκλαδίου μπορεί να επιτηρείται παράλληλα και από το ΚΕΚ ΣΚΑ σε περίπτωση μερικής ή πλήρους βλάβης αυτού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου