Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

Στις 9-10 Μάϊου ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ +ΣυνΕξέλιξη

Συνάδελφισες, συνάδελφοι

Η κυνική και γραπτή παραδοχή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών για την ελλιπή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσε σοκ για όσους αιθεροβατούσαν τα τελευταία 3 χρόνια. Το σοκ αυτό ολοκλήρωσε την ίδια μέρα η παραίτηση του Προέδρου της επιτροπής για το ETCS με την επιστολή του προς την ΕΡΓΟΣΕ να αποκαλύπτει  ότι

«τρένα θα κινούνται με ταχύτητες 200χλμ χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Όλα αυτά όμως, οι μηχανοδηγοί τα ζούμε στην καθημερινότητα μας. Από την  μεγάλη ανάπτυξη και ολοκλήρωση κομβικών έργων υποδομής την πενταετία 2015-2019, φτάσαμε 3 χρόνια μετά, να ζούμε την εγκατάλειψη και την επερχόμενη ΑΥΞΗΣΗ του χρόνου διαδρομής Αθήνας- Θεσσαλονίκης. 

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον το Σωματείο μας με συχνές καταγγελίες σε όλες τις αρμόδιες αρχές,  καταδείκνυε τα σοβαρά προβλήματα και την αγωνία ΟΛΩΝ μας για όσα ζούμε, κυρίως λόγω των τεράστιων συμφερόντων που  ανταγωνίζονται τον σιδηρόδρομο. (Οδικό λόμπι, πάροχοι διοδίων, αερομεταφορές κτλπ).

Σε κάθε μια από αυτές τις καταγγελίες, η αντιμετώπιση της μειοψηφίας εντός των τειχών ήταν πάντα ίδια και με συνεχόμενες επιθετικές δηλώσεις. Από το «θα σας πάμε μέχρι τέλους» του Δεκεμβρίου του 2020, μέχρι τις αναφορές για δήθεν κομματικό συνδικαλισμό και πάντα με μια τάση να χρεώνουν στην παράταξη μας, την διάλυση στον σιδηρόδρομο. Λες και οι μηχανοδηγοί δεν ζούσαν καθημερινά την διάλυση, λες και οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης ή  Αναγέννησης ή Συμμαχίας δεν έβλεπαν τα αυτονόητα. 

Η τακτική αυτή όχι μόνο δεν έπεισε τους μηχανοδηγούς αλλά ανάγκασε την μειοψηφία για 4η φορά τα τελευταία 7 χρόνια να αλλάξει όνομα, μήπως και καταφέρει να προσελκύσει μηχανοδηγούς στις τάξεις της, προβάλλοντας -και πάλι- ένα δήθεν «απολιτίκ» προσωπείο, λες και δεν γνωριζόμαστε! 

Η +ΣυνΕξέλιξη παραμένει ΣΤΑΘΕΡΑ ο εγγυητής της ενότητας στο Σωματείο μας, έχοντας απορρίψει κάθε έννοια κομματικού συνδικαλισμού, καταγγέλλοντας διαχρονικά τις πολιτικές που οδηγούν τον σιδηρόδρομο στην απαξίωση. Η χτεσινή δήλωση του κ. Καραμανλή και η παραίτηση του Προέδρου της επιτροπής για το ETCS, δικαίωσε τα όσα καταγγέλλαμε εδώ και 3 χρόνια και «πάγωσε» τους Κυβερνητικούς συνδικαλιστές που παρακολουθούν τα γεγονότα κυριολεκτικά αποσβολωμένοι.  

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον θα διεξαχθούν την Δευτέρα 9 και Τρίτη 10 Μαΐου οι εκλογές του Σωματείου μας, στις οποίες η παράταξη μας ζητά την στήριξη ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών. Η +ΣυνΕξέλιξη ένωσε μηχανοδηγούς από κάθε πολιτικό μετερίζι , νέους και παλιούς, με ένα μοναδικό στόχο. Να υπηρετεί τον σιδηρόδρομο και τον μηχανοδηγό.

Δεν  έχουμε σκοπό να αραδιάσουμε 3 σελίδες με στόχους για τα επόμενα χρόνια. 

Ούτε να αναφερθούμε σε ζητήματα που έχουν επιλυθεί μέσω της Συλλογικής Σύμβασης ( πιστοποιήσεις όλων σε όλο το τροχαίο υλικό)  αλλά χρονίζουν πχ εξαιτίας της απόφασης του Υπουργείου Μεταφορών να ακυρώσει ΟΛΕΣ τις μαθητείες την περίοδο Οκτωβρίου 2020- Ιουνίου 2021. Δεν θα «τάξουμε» προσλήψεις καθώς  ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ότι τις  ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ με τις Συλλογικές Συμφωνίες που αναγκάσαμε τον εργοδότη να υπογράψει και έτσι 200 νέοι μηχανοδηγοί έχουν ενταχθεί στο δυναμικό του κλάδου τα τελευταία 4 χρόνια σε ΟΛΕΣ τις σιδηροδρομικές εταιρείες. Δεν θα υποσχεθούμε επιδόματα όταν έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι ΞΕΡΟΥΜΕ να προστατεύουμε τα εργασιακά δικαιώματα των μηχανοδηγών και έχουμε συμφωνήσει τα τελευταία 5 χρόνια μέσω Συλλογικών Συμβάσεων αυξήσεις εως και 350 Ευρώ το μήνα στα καταληκτικά κλιμάκια του κλάδου. Δεν θα προβάλουμε ως αίτημα να συμμετέχουμε σε επιτροπές για την επιλογή των υπηρεσιακών ρούχων και μετά θα βγάζουμε ανακοινώσεις γιατί η …εργοδοσία μας κάλεσε να τα φορέσουμε, ιδιαίτερα όταν εργαζόμαστε  σε εγκαταστάσεις και τροχαίο  υλικό που υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν. Δεν πρόκειται να καλλιεργήσουμε ψευδαισθήσεις  για επενδύσεις που ΘΑ έρθουν, όταν όλοι βλέπουμε ότι ο  σιδηρόδρομος ΔΕΝ αποτελεί πλέον προτεραιότητα για την χώρα μας αλλά αντιμετωπίζεται ως «παρίας». Και φυσικά δεν θα τάξουμε κλιμάκια ή υπηρεσίες μανούβρας έξω από το σπίτι του κάθε μηχανοδηγού, όταν ζήσαμε στο πετσί μας   το «έδρα του μηχανοδηγού είναι η μηχανή» που ψηφίστηκε το  2013 και ΑΝΑΤΡΕΨΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ και κόπο το 2017. 

Θα περιοριστούμε στα αυτονόητα που υπηρετούμε εδώ και 7 χρόνια. 

Στον καθημερινό ΑΓΩΝΑ  για

Ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών με σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα των μηχανοδηγών μέσω της υπογραφής Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (4 έχουν υπογραφεί  τα τελευταία 3 χρόνια απο το Σωματείο μας). 

Ανατροπή ΟΛΩΝ των αντεργατικών πολιτικών που πλήττουν κάθε εργαζόμενο στην χώρα. 

Υπογραφή Συλλογικών Συμφωνιών σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες που απασχολούν μηχανοδηγούς. ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ σήμερα το Σωματείο μας να εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς, σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες. Τελικός στόχος η υπογραφή ΚΛΑΔΙΚΗΣ σύμβασης για όλους τους σιδηροδρομικούς. 

Πραγματικές Αυξήσεις στους μισθούς μας και δικαιοσύνη στην χιλιομετρική αποζημίωση (επέκταση της χιλιομετρικής αποζημίωσης εμπορικών ΚΑΙ στον Προαστιακό Πάτρας στα πρότυπα των γραμμών Πηλίου – Διακοφτού- Πύργου) καθώς λόγω της κατάστασης της υποδομής οι μηχανοδηγοί εκτελούν 100 χλμ σε 5 ώρες και 30 λεπτά

  • Στήριξη - Κατοχύρωση των Περιφερειακών Μηχανοστασίων, επανέναρξη δρομολογίων στην περιφέρεια (Έβρος- Στυλίδα- Καλαμπάκα- Αίγιο και όπου αλλού έχουν περιοριστεί τα τελευταία 3 χρόνια). 

Επιστροφή – μέσω Νομοθεσίας ή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας- της 14ωρης ανάπαυσης (καταργήθηκε το 2004) μεταξύ 2 εργασίμων ημερών στον προγραμματισμό εργασίας. Κατάργηση του 11 ώρου στην πράξη. Το κάναμε με τις ώρες μηχανοδήγησης, ΜΠΟΡΟΥΜΕ να το πετύχουμε και τώρα.

Στελέχωση του Οργανογράμματος (θέσεις ευθύνης)  σε κάθε μηχανοστάσιο με την ολοκλήρωση της πιστοποίησης των νέων μηχανοδηγών. Επαναφορά της 24ωρης λειτουργίας του στην Θεσσαλονίκη. Έχει συμφωνηθεί, πρέπει να γίνει πράξη.

Κανένα διαχωρισμό νέου – παλιού μηχανοδηγού , αλλά και σεβασμό στην αρχαιότητα με όσα έχουμε συλλογικά αποφασίσει χρόνια τώρα. 

Εξαγορά των πλασματικών χρόνων της στρατιωτικής θητείας από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ . 

Συνάδελφοι συναδέλφισες

Μας γνωρίζετε χρόνια τώρα. Γνωρίζετε τι πετύχαμε ΟΛΟΙ μαζί και κυρίως ξέρετε ότι  η +ΣυνΕξέλιξη δημιουργήθηκε για να υπηρετεί ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς. 

Δεν  θα σταματάμε να σας κοιτάζουμε στα μάτια δίνοντας ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ.

               ΑΓΩΝΑ   ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ

Στις 9 και 10 Μαΐου ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ την παράταξη που δεν αλλάζει «όνομα και διεύθυνση» 7 χρόνια τώρα και μιλά με έργα και πράξεις. 

                  ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ  +ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου